2009. január 27., kedd

2009 évi tervek

2009 évi rövidtávú tervemet teljesitettem.
Elöször is felhajtottam négy nadrágot és egy pulovert. Ez nem volt nagy munka, csak az egyik trapéz hajtokás nadrággal kinlódtam egy kicsit.
Ezen kivül csináltam két tulipán mintás neszeszert. Később jöttem rá, hogy a nagyobbikat más fazonúan kellett volna csinálni, de igy is tetszett. A kisebbik smink készletnek lesz, a nagyobbik hajszáritó és más dolgoknak. Maradt anyag, abból csináltam egy irattartót. A tetején zippzár van igy akár pénztárcának is lehet használni. A kis mackót csak úgy csináltam hozzá.
Ezután még három neszeszert csináltam. A bagolymintást a szokott elipszis alapból szabtam, a másik kettőt a mellékelt szabásminta alapján

Mindegyik neszeszerre egyharmad körből csináltam zippzár fogót.

Most a csoportokban vállalt kötelezettségeimet csinálom. Zászló sablonokat varrok.
A kép beszúrás a másol beilleszt funkcióval nem ment, igy huzigáltam. Viszont a hátteret megváltoztattam. Szerintem nagyon nem venni észre.
(most látom, hogy az egyik neszeszernél nem lehet kivenni a böröndök mintáját. Viszont a másiknál a pánt gyűrött, ez attól van, hogy nagyon vékony anyag volt és későn vettem észre, különben lefejtem!)

6 megjegyzés:

Lonci (Győr) írta...

Tudod, ha minden hibátlan lenne, akkor már nem lenni mit tanulnunk. Szépek, és látom elég termelékeny vagy.

zazálea írta...

Igenis látszik a háttered, Mariann, én úgy meglepődtem, hogy azt hittem, nem jó helyen járok. Nehéz volt megváltoztatni? Ez nekem sosem ment idáig... Ügyes vagy (és termékeny)!

lomaquilt írta...

A háttérkép megváltoztatásáról irtam a blogbajokba. Nagyon egyszerű.
Igazad van Lonci a hibákból tanul az ember. Nekem van két olyan applikálásom, amit nem merek megmutatni, mert szerintem csúnya. De akkor ez valahogy fel se tűnt. Erre lennének jók a csoport foglalkozások, hogy ott őszintén lehetne kritizálni. Tudom ez egy kényes téma, pedig ebből lehet tanulni!

Moncsi írta...

Szia Mariann! Ha jól sejtem Te vagy, akivel a Jolimama féle fórumon már találkoztunk, ugye? Olvaslak, de még nem szólítottalak meg. Hívlak játszani kicsit. Üdv: Mónika

dixike12 írta...

Lehet, hogy te is függő vagy???mármint nesszeszerkészitő függő???/Csak viccelek nehogy megsértődj/jók a neszik,a tulipános főleg, hol szerezted az anyagot??A nem szép hibás dolgokból megnézném hány "menő"foltvarrónak van készlete!!A nem szép hibás dolgokat nagyon jól fel lehet használni, ahol fel sem tűnik, hogy eredetileg mi volt.

tuti írta...

Marianna! Örülök, hogy újra találkoztunk. Nagyon jók a neszeszerek, köszönöm a szabásmintát, mostmár én is belevágok a készítésbe. Egyébként meg senki sem tökéletes, és tudod nincs elrontott munka, valamint az ember a hibáiból tanul. Jó lenne valóban, ha a csoportokban elmondanánk egymásnak a hibákat, de azt hiszem a kritikát mindenki nehezen viseli illetve az ember látja is mi az amit nem jól csinált. Vigasztaljon az a tudat, hogy a foltvarrás őskorában sem varrt minden asszony tökéletesen. A fontos az, hogy mindenki törekedjen a tökéletes felé.