2009. január 14., szerda

Ölelések


"Lényege, hevenyészett fordításban: "Ha blogolsz, hiszel a "proximitásban" a térben, időben és kapcsolatokban való közelségben és teszel is érte. Ezek a blogok különösen varázslatosak. Íróik célja, hogy barátokat találjanak. Nem az anyagiak vagy a hatalom érdekli őket.Reméljük, hogy amikor kibomlik a szalag az üzeneten, még több barátság fog születni. Figyeljünk oda jobban az ilyen blogokra! Add tovább nyolc újabb blogolónak és mutasd meg ezt a leírást is!"
Ezt az üzenetet kaptam többektől (elnézést kérek, hogy nem emlitek neveket) Lassan egy éve inditottam blogomat, elöször arra gondoltam, hogy zömmel a foltvarrással fogunk foglalkozni, azaz arról irni. Mintegy az indexes fórum meghoszabbitása, mivel ott hosszabb eszmecserére nemigen van mód hiszen nem arra való. Aztán kiderült, hogy a foltvarrás mögött -mint már eddig is tudtuk - emberek vannak, akiknek más gondolataik is vannak és itt kinyilhattak. Igy megismerhettük őket más oldalukról is. Én pl. örültem, hogy naplószerüen irhattam, visszaolvasva láttam, hogy mi mindennel foglalkoztam ill. mi foglalkoztatott. Rájöttem, hogy mi az amit nem csináltam és ötleteket kaptam másoktól. Olvasva mások gondolatait és nézve munkáikat, jobban igyekeztem még többet csinálni és megmutatni. A fórumon kb. 2000 óta vagyok és egy igen jó kis csapatba kerültem. Eleinte sok technikai dolgot megvitattunk, majd kezdödtek a személyes találkozók. Aztán jöttek a közös varrások és szép lassan kezdtem megismerni a nick nevek mögötti embereket. Sokakat csak igy ismerek, mint ahogy engem is. Rájöttem, hogy a blogomat nem a nick nevem szerint neveztem el, de aki ismer úgyis megtalál.

Szóval szeretnék tovább blogolni, leirni gondolataimat. Örülök, hogy a blogok nem egyformák! Ez azt jelenti, hogy elolvasva az ujabb bejegyzéseket, egész kis világ tárul ki előttem. Sok embert jelöltem meg, mert szeretem őket olvasni.

Mostanában kevesebb időm van, késöbb többet fogok tudni irni. A témák már járnak a fejemben amiről irni akarok, de sajnos másirányú elfoglaltságaim nemigen engednek géphez.

Jósoltam magamnak tarot kártyából. Nagyon igéretesnek tartja a vállalkozásomat és gazdag leszek.

Namármost, vállalkozásom nincs, gazdag nem leszek, nincs miből. De mégis gazdag vagyok. Van lakásunk, autónk, szép gyerekeink, unokáink, sok szép könyvünk, sok anyagom amiből varrhatok és van egy jó társaság, ahová járhatok. Ez pedig a fórum és a blogolók. Kell ennél több!

Köszönök mindenkinek minden segitséget, amit a blogoláshoz nyújtott és remélem továbbra is megkapom. (hogy miért váltogatja a betűnagyságot és miért húzza alá, az rejtély, az aláhúzás funkció nem is szerepel.)

Nem jelölök továbbá senkit, mert szerintem már mindenki ki van jelölve.

Nincsenek megjegyzések: