2009. január 5., hétfő

Új név

Új nevet adtam magamnak. Lomaquilt (sajnos az aláirást többszöri nekifutásra sem sikerült megalkotni, már megvolt a minta és akkor megint error! )
Azért választottam ezt a nevet, mert a multy-n is ez a nevem és ez a nevemhez jobban kapcsolódik.
Tehát, ha a kis kép mellett ez a név jelenik meg, az én vagyok Marianna. Nem titkolom a nevem, de tudom, hogy ez egy eléggé divatos név, sokan vagyunk. Bezzeg mikor iskolába jártam, akkor simán Mari voltam, nem kell urizálni! Osztálytársnőim is főleg, Zsuzsák, Katik, Márták, Évák voltak, ekkor jöttem én a Marianná-val (valaki mondta, hogy ne irjam e-vel a végén) egy barátnőm volt, Odette. Na mi voltunk a fekete bárányok. Ma kicsit forditott a helyzet.

5 megjegyzés:

Zelnice írta...

Azért nem baj,ha én pl. továbbra is Komórkázlak? Nekem ez volt az első neved, amit megismertem.
A minap egy nagyon trendin öltözött Árpi és Klári utazott a villamoson a nagymamájával.Mintha újra divatba jönnének a régi nevek.

lomaquilt írta...

Persze a nick nevemet nem hagyom el én azt nagyon szeretem, de azzal egyet értesz, hogy nem teljesen foltos. A lomaquiltet logónak szántam a majdan készülő cetlikhez.

lomaquilt írta...

Persze a nick nevemet nem hagyom el én azt nagyon szeretem, de azzal egyet értesz, hogy nem teljesen foltos. A lomaquiltet logónak szántam a majdan készülő cetlikhez.

dixike12 írta...

Akkor üdvözöllek lomaquilt.Jó a nesszeszer,

Zelnice írta...

értem.akkor én nekem komórka maradsz :-)