2009. január 14., szerda

Tervek és megvalósitások


Ezt a képet kellett volna feltennem a 2009 évi terveimhez, ahhoz a nyolc dolgohoz, amit csinálni karaok. Hát nem nyolc pontba szedtem. Viszont a legfontosabb, hogy mit csináltam 2008-ban azt most szeretném leirni.
Nem dicsekedni akarok, de foltos szempontból nem volt rossz ez az év.
  • Kész lett a kör varrásunk a fórumon, össze is varrtam és ősszel a fórum bemutatón bemutattam.
  • PIF és karácsonyi húzogatós ajándékaimat megvarrtam, családom nő tagjai többször több mindent kaptak
  • Sok közös varráson vettem részt. Nem akarom felsorolni, mert még kihagyok valamit
  • Voltam táborban Bajnán és nagyon jól éreztem magam
  • Kétszer voltam tanfolyamon és mindig tanultam valami újat
  • A CÉH honlapjára két összeállitást készitettem (frissiteni kéne!) az egyik az üzletek listája, a másik a Magyarországon megjelent magyar nyelvű könyvek listája
  • A Hirfoltokba irtam egy cikket a lengyel foltos életről ami két részben jelent meg
  • Elkezdtem a blogirást (ehhez némi számitástechnikai tudást kellett felszednem, hozzáteszem a laptopom is bekrepált, az ujrainstallálás után tanulhattam és tanulok még!)
  • Rendbe tettem az anyagaimat szinek szerint egy általam kiválasztott dobozrendszerbe, kialakitottuk a varróasztalomat. (még van némi alakitás rajta)
Hát ennyi lenne nagyon röviden. lehet, hogy nem tünik soknak, de közben az egyik legnagyobb és legszebb dolog történt, augusztus 13-án megszületett leányunokám Viola Eszter! Na hát ezért érdemes élni!

Nincsenek megjegyzések: