2009. január 5., hétfő

Csak úgy


BUÉK mindenkinek, ha még nem mondtam volna! Ezeket a malackákat az nlc-n találtam és gyorsan Újév első napján a lencseleves mellé megsütöttem! Nagy sikere volt, sajtos pogácsatésztából készült a szemek mandulából. (az nlc-n borsot irtak, de gyerekeknek az nem jó)
Elmúltak az ünnepek, de nem múla el a beigli! Ami megmaradt, arról nem tudok sajnos képet csinálni, mert az nem elég szalonképes. (főleg a sarkok maradtak meg) De nagyon jól sikerültek, és természetesen most is megrepedtek, mint minden évben. Ez már nálam hagyomány, pedig mindent kipróbáltam. Valószinűleg ez már csak igy lesz.
Sajnos az aláirásomat nem tudtam megcsinálni, mindig ugyanarra a site-re lyukadtam ki ami kiirta, hogy error. Talán majd lesz egy másik oldal, most nem keresgélek.
Varrni még az utolsó percben is varrtam egy neszeszert, aminek nagy sikere volt.
A zipp-re kis gyöngyökből varrtam egy kis diszt. A neszeszer mindkét oldalán egy egy kis disz van.
Még varrok egy háromrészes neszeszert, aztán készülök a jövő heti csoportfoglalkozásokra. Egy kicsit vissza kell fognom magam, mert az eddigi vendéglátások és jövés menés (ami még tart) nem enged a varrógépemhez. Olvasni a blogokat olvasom és igy képben vagyok. Majd még jövök.

3 megjegyzés:

Mamis írta...

nagyon jó lett a neszi és a malackák sem néznek ki rosszul.Biztos finomak voltak!!!

Mehike írta...

Első kattintásra nekem is errort adott ki,aztán ugyanarra mégegyszer esetleg mégegyszer megpróbáltam aztán jó lett:-)

lomaquilt írta...

Szerintem az aláirás site a foglaltságtól függően jelez errort. ki kell tapasztalni mikor "fogad"