2009. március 10., kedd

Csak úgy

Látom, hogy mindenki köt, horgol. Elő is vettem a horgolásaim egy részét és lefényképeztem. Felrakni még nem tudom, mivel a másik gépben van és még onnan nem költözködtem ide a laptopomba. Tegnap lett készen a laptopom. Végül ha belegondolok, 2004-ben vettük 2005-ben nem sokat használtam, csak 2006-ban, és utána ebbe tettük az internetet ADSL-el. Akkor kellett memóriát bőviteni. Egyszer volt egy kémprogram, akkor ujra kellett mindent installálni. Most meg ez a ventillátor javitás. Érdekes volt ez a javitás is. (mindig tanul az ember) Mikor elvittük ide ebbe a szervizbe (harmadik info után) közölték, kb. 5-10 e.Ft lesz, de majd egyeztetnek telefonon. Telefon jött, hogy a ventillátor javitás 8 e.Ft plusz ÁFA de ha az internet csatlakozót is megakarom javitani, akkor kb. 17 e.Ft. Mondtam, hogy csak a ventillátort kérem. Húsz perc múlva jött a telefon, hogy kész van, mehetek érte. Hétfőn mentünk érte. Számla 16800 Ft. Elmondtam, hogy én csak a ventillátort kértem, hogy javitsák meg és az nem ennyi volt, akkor miért egyeztettünk telefonon. Elnézést stb végül 8600 Ft. lett. Na erről ennyit.
Kastanie irja, hogy a foltvarrás milyen sok szeméttel és felfordulással jár. Sajnos ez igy van és pl. én sokszor azért nem varrtam, mert nem tudtam megoldani a varrógép felállitást, kipakolást stb. Kötni vagy horgolni egyszerübb vol. Kötni sokszor szoktam körkötőtűvel, amikor a két tű vége egy nylonszállal vagy zsinórral van összekötve. Még azt is amit nem körbekötöttem. Pulóvert gyakran kötöttem körbe. Sajnos azok a pulóverek már nincsenek meg, elajándékoztam őket (Máltai) mivel kinöttem. A horgolásaimból két takarót találtam. Egy szines mintát takaró keresés alatt van csakúgy mint egy fehér csipke takaró. Olyan jól eltettem, hogy mindent felkutattam és nem találom. Szóval még vannak titkos zugok a lakásban, de nem volt elég egyszer felfedezni. Szóval előszedem a fonalaimat, kötő és horgolótűimet és elkezdek alkotni.
Örülök, hogy újra divatba jött a kötés és a horgolás. Elő a kötő és horgolótűkkel! A képen lévő sapka sál nem az én művem, ha valamelyikőtők ráismer a sajátjára, elnézést a publikálásért és gratulálok a szép munkához, de ez csak egy jelzés akart lenni!!!!

2 megjegyzés:

martina írta...

A körkötőtűt én is jobban szeretem bármihez is. Annyira hozzászoktam, hogy ha normál tűvel kötök, az egyik tűt minden sorvégnél elejtem.:-) A körkötőt nem kell feltétlenül tartani.

Abile írta...

Alkotni jó dolog! Legyen az bármi! Én most éppen váltogatom a varrást, keresztszemest, horgolást... mikor mihez van kedvem! :o)