2008. június 5., csütörtök

körvarrás




Próbáltam a cimkéket beállitani, de csak odáig jutottam, hogy a bejegyzés cimkéket betudom irni, de hogy hogyan jelenik meg a blogban az még rejtély. Biztos nagyon egyszerű, csak valahogy nem volt hozzá türelmem.
Ma unokáztam, nagyon rosszul éreztem magam, de jót tett kisÁkossal való együttlét. Nagyon kis aranyos és szelid gyerek. Az apja kissé elevenebb volt. Lehet, hogy tegnap mikor elestem nemcsak a fogam sérült meg, de egy kicsit bevágtam a fejem. Enni nemigen tudok. Na erre mondják, hogy jobb is. Eszter szerint ez egy intő jel, hogy foglalkozni kell magammal. Igy jövő héten elkezdödik a fogászati procedúra. Ja és a bőr gyógyász. Szóval csupa nem szeretem dolog, amitől a kedvem egyre rosszabb. Ezért a varrásba menekülök. Az egy kis kikapcsolódás, kreativ dolog és elvonja a figyelmemet. felteszem kisÁkos képét, ez egy jellemző kép róla, igaz kb. 4-5 hónapja készült.
De most elhatároztam, hogy a körvarrásról irok. Sokan emiatt már unalmasnak találnak, de muszáj magamból kiirni. Ugyanis van aki nem érti meg, miért emésztem magam miatta! Szóval az úgy kezdödött, hogy 2000-ben a fórumon valaki felvetette, hogy készitsünk blokkokat és cserebere alapon csináljuk. Legyen 30x30-as közbéléssel hátlapozva, tűzve. Igy egymáshoz lehet kötni, vagy varrni. Én megcsináltam, elküldtem akinek kellett, később felhivtam, hogy megkapta-e: igen volt a válasz. Ennyiben volt az egész. Aztán se kép se hang ahogy mondani szokták. Én természetesen senkitől semmit nem kaptam. Na maradjunk annyiban, hogy odaajándékoztam egy ismeretlennek, akivel nem tartom azóta sem a kapcsolatot. Már biztos el is felejtette, hogy azt a blokkot én csináltam stb. Ez igy jó ahogy van! Aztán a fórum szerverén nagy átállás lett, új nicknevet kellett választani, mivel akkor kaptam az első mobiltelefonomat (komórka) ezt választottam. Rossz döntés volt, de megszoktam. Van egy szép kitűzöm is. Aztán megint elkezdtük, hogy jó lenne egy körvarrás. Különféle excell táblázatokban állitották össze ki kinek mikor hogyan küldi. Az első blokkot 2004 februárjában én kaptam Katafától a VCG előtt. Addig személyesen nem is ismertük egymást. Kérdeztem, hogy nem baj, ha én nem blokkot csinálok, hanem rávarrok egy csikot. Azt mondta, hogy nem. Nem hallottam én addig semmiféle Robin roudról! Elküldtem Maplenak. Tehát én két emberrel tartottam a kapcsolatot. Összesen nyolcan voltunk benne. Ősz felé Dalia kérte, hogy nem tud részt venni mert gyermeket vár. Varrjunk helyette is. Én éppen ráértem és varrtam is vagy három blokkot, sőt varrtam nyolc aláiró blokkot, amit én aláirtam azzal, hogy mindenki aláirja. Na ezzel befejezödött. Nyomozás ment akik nem nyugodtak bele, de úgy vettem észre nagyon nem izgatott mást. Én évente az évfordulón jeleztem, hogy volt egy körvarrás. A 3. évfordulón Dalia közölte, hogy a gardrób szekrényében talált valami blokkokat. 36 Évi közölte, hogy ő megtalálta az aláiró blokkokat, de úgye költözés stb. Ezzel abbamaradt, februárban volt négy éve, hogy elkezdödött! Hallottam egy olyan véleményt is, hogy milyen bátor dolog volt Daliától, hogy bevallotta, hogy nála vannak a blokkok! Mondom az még bátrabb lenne, ha el is juttatná akiké. Szóval nem jött össze.
Tavaly megint fellángolt egy körvarrás láz és indult is két kör. Végül úgy döntöttem, hogy részt veszek benne. Szeptemberben indult, aztán kicsit döcögött, de mindenki megkapta a magáét. Ill. Pjulcsy köre még nálam van, azt jövő héten csinálom meg és viszem el neki. Most tervezem, hogy hogyan lehetne akilenc blokkot összevarrni. Vannak elképzeléseim. Én ezt az egészet az adott szó értelmének tartottam és ezért fontos, hogy sikerült. Nem biztos, hogy mindenki összevarrja. Az elképzelés az, hogy az első blokkot mindenki maga varrja és a többiek hozzá hasonlót csinálnak. Ez nem mindig jön össze. Szerintem pedig pont ez a jó, mert ebből lehet valami érdekeset kihozni. Az enyém barna alapon készült (az első példány elveszett a postán igy mégegyszer meg kellett varrni) Egy blokk van viszont, amiben egészen más szinek vannak és egyik blokkban sincs olyan. Most már kitaláltam mit fogok csinálni.
Felteszem az én kezdő blokkomat. Miért oda teszi a képeket nem tudom. Na még egy kép a 2004-es szerencsétlen körvarrásról, az aláiró blokkok. (úgy gondoltam, mindenki maga választja ki a magának megfelelő szint.) Na erről ennyit, igy most kiirtam magamból. Nekem a 2004-es év elég szerencsétlen volt, talán ezért is veszem annyira a szivemre. Csak a csalódás mindig rosszul esik. A hozzáállás - sajnos ez kezd elterjedni - nem tetszik. Én mindig segitőkész voltam és mindennek utánajártam (nem biztos, hogy ezt dijazták, inkább elvárták és tudomásul vették!) Na ez volt és ez van. Ha az uj köröm összevarrása folyamatban lesz, akkor megmutatom.

5 megjegyzés:

katafolt írta...

A cimkék megjelenítéséhez:elrendezés,
oldalelem hozzáadása,ezekre kattintasz,majd kikeresed a cimkéket
baloldalt lefele,ennyi.Most már csak az kellene,hogy új bejegyzések írásánál a cím helyére is írj valamit,úgy átláthatóbb lesz.

KicsiKató írta...

Ezek a gyönyörű szemek... hát lehet mellettük nem gyógyulni?:)))

A barna mintás nagyon tetszik!!!

Ami írta...

De édes! Mint egy angyal!

lomaquilt írta...

Köszi a megjegyzéseket. Katafolt felirtam és legközelebb kipróbálom, köszi.

Juhizs írta...

Útólag is módosíthatod a már meglévő beírásokat - akár a címet pótolhatod, vagy a szövegben is bármikor javíthatsz, szólj, ha segítsünk valamiben. :-)