2008. június 12., csütörtök

foltoskodás


Hát igen, az a link amit Katafolt küldött, mintha az én gyerekkoromból lett volna. Akkor csináltak ilyesmiket. Én az iskolában nem tanultam kézimunkázni, de Anyám még igen. Az volt minden vágya, hogy kézimunkatanár legyek. Hát kicsit közelálló szakmát választottam, amit aztán nem műveltem, de 3 évig hobbiból tanitottam kézimunkát. Ennyiben eleget tettem az emlékének. Tegnap csoportfoglalkozásunk volt a másik csoportban (kettőbe járok ugyanis) elég jó hangulatú volt. Részben a közös munkát csináltuk, de elhatároztuk, akinek van kedve a kézivarráshoz, az csinálhat azt is. Ehhez egy csodálatos könyvet láttunk. A módszer: Polly papirra rávasalva minden alkatrész és kézzel szépen összevarrni, majd varrásráhagyások középre vasalva. Szabó Panni tanfolyamán tanultam ezt. Elég munkás, de nagyon szép. Sajnos a könyvből csak pár oldalt tudok kinyomtatni (163 old.) mivel a szines nyomtatás nem egy olcsó dolog. Ja a Picasáról töltöttem le. Persze ez titkos!!!!

3 megjegyzés:

idi írta...

irigyellek érte hogy te tudsz ilyen dolgokat.Én csak csodálom ezeket de nem merek belefogni.Nagyon tetszenek Yoko Saito munkái is,de nem érzem magam elégnek ilyenekre.bele se merek kezdeni.Volt próbálkozásom,de most meg időm nincs hozzá.Talán ha valaki megmutatná egyszer bátrabb lennék.

lomaquilt írta...

Majd ha egy blokkot varrok, azt felteszem! Muszáj lesz juliusig a foglalkozásig. Aztán majd meglátjuk.

Monika írta...

Pimaszság elkérni azt a linket???
gyönyörű ez a könyv!