2008. június 23., hétfő

Himzés

Az indexen hivták fe a figyelmemet arra az osztrák honlapra, ahol ez a himzés található, azaz minden hónapban egy. Le is töltöm szorgalmasan. Szerettem volna gyorsan látni a végeredményt, amit a kép mutat, de nem ez lesz a végleges. Miért? Van egy orosz mondás: hétszer mérj, egyszer vágj. Szóval találtam fehér anyagot, szép piros cérnát és gyerünk. A fehér anyag túl vékony (persze ez jó volt ahhoz, hogy átlátszódott a minta és át tudtam rajzolni!) a cérna pedig egy török selyemcérna vagy fonal, ami vékonyabb mint a himzőfonal, de erősebb a sodrata, ezért a himzésnél nem fekszenek ki szépen az öltések. Ebből horgoltam egy teritőt. Tanulság: mielőtt belefogok valamibe, próbát kell csinálni. Tehát az anyagból és a fonalból is, sőt nem árt kimosni, mert némelyik fonal fog.
Különben élveztem a himzését és mindegyiket megfogom csinálni. Láttam az egyiket, valaki már kis kockákkal pathwork szerüen bekeretezte.

3 megjegyzés:

Monika írta...

Én nem látok benne hibát.
Ezeket a mintákat én is elmentegetem és meg szeretném varrni....Terv az van bőven...

Mamis írta...

Szerintem nagyon jó lett!Hiba?-azt nem találtam.

lomaquilt írta...

Sajnos a fénykép nem adja vissza, azt csak a kész mintán lehet látni!