2008. október 2., csütörtök

Próba


Egy lánymanó képét teszem üditőnek! Beállitottam, hogy csak röviden adja a szöveget. persze ehhez irnom kéne, hogy lássam az eredményt. Irni nem akarok, mert mennem kell a neszeszert befejezni. Ja van egy másik neszeszer, amire applikáltam valamit és nem lett szép. Mosz úgy gondolom, hogy gyöngyökkel korrigálom. Ja és áttanulmányoztam a digitális scrapbookingot, azaz hogyan kell csinálni. Azaz én a blogommal akarom mindezt csinálni. Jó lenne, ha nálunk is lenne valami hasonló link, ami érthetően ezt leirná.

7 megjegyzés:

lomaquilt írta...

Magamnak irom a bejegyzést, nem sikerült a rövid szöveg beállitás! Még tanulni kell!

martimez írta...

Semmi gond,én meg nem is értem ,mi az .

lomaquilt írta...

Az amikor nem akarom, hogy a szöveg mind látszódjék, tehát kb. három mondat után pirossal ki van irva, hogy olvassd tovább vagy valami hasonló. A másik gondom, hogy a képeket akarom sorba tenni és aláirni. De hiába huzigálom, csa a szöveg fölé jön forditott sorrendben mind!

kastanie írta...

szerintem itt azt csak úgy lehet megcsinálni, ha a további szöveget egy másik, nem látható bejegyzésbe írod, és az olvass tovább szöveghez linkeled annak a bejegyzésnek a címét

a képeket először a felső sarokba teszi, onnan át tudom húzni a szövegbe

lomaquilt írta...

Kösz Kastanie! Én húzigálom, de nem úgy jön ki a végén mint ahogy szeretném. Maradok az egyszerűnél, aztán majd rámjön a kisérletezés megint!

Beertje Zonn írta...

It is lovely!
Kind regrds,

Sonnja & Beertje Zonn
from the Netherlands

lomaquilt írta...

Thank you Sonia!