2008. október 13., hétfő

Ajándék-2



Na ezt jól elszúrtam. Ahelyett, hogy a képet kicsinyitettem volna a bejegyzésre kattintottam. Ja és még azt akartam irni, hogy elnézést a háttérben látható kupiért, éppen anyagokat válogattam. A fényképezés beállitásához még ki kell találnom egy jó helyet jó háttérrel. Hiába fő a külcsin! Add el magad! A tartalom nem számit!
Ha már irok, akkor leirom, hogy nagyon tetszettek a régi fényképek. Ha előveszem lánykori képeimet, mintha magamat látnám. A nagy tupir fejjel olyan egyformák voltunk. Érdekes, hogy változik és mégis ugyanaz marad a világ!
Tehát a gyöngyös neszeszer. Ja és a selyem neszeszer. Ezt Bajnán kezdtem el, két selyem darab közé illesztett vliest kézzel tűztem. Egy jópofa turis blúz volt. A fehér közepén nem lett szép, azaz kilazult az anyag ezért tettem rá gyöngyöket. Kapott ez is egy merevitést. A másik oldalán is van egy ilyen batik minta gyöngyökkel.
A zippeken még nincsenek lógók. Most egy ujat láttam és azt fogom csinálni.

Nincsenek megjegyzések: