2008. október 22., szerda

Kipécézve

Kastanie kipécézett, most sietnem kell, hogy találjak 7 embert akiket még más nem pécézett ki.
Szabályok: 1. linkeld be a blogodba azt aki kipécézett
2. ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi
3. pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba
4. egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve.

1. Bizonyos dolgokat még mindig nehezen tanulok meg a blogolásban (lásd belinkelése valakinek!) pedig aránylag tanulékony vagyok, habár vizuális. Arra kifejezetten büszke vagyok, hogy teljesen egyedül könyvből tanultam meg számitógépen dolgozni (még a DOS rendszert) kollégáim állandó megjegyzéseitől körbevéve. Ezt odáig fejlesztettem, hogy késöbb sok kollégát, kolléganőt én tanitottam meg.
2. Mérleg vagyok, ami azt jelenti, hogy mindig törekszem a kompromisszumra. Sokan úgy mondják, hogy mindig annak adok igazat akivel beszélek. Pedig ez nem igy van, hanem szeretem mindkét fél véleményét meghallgatni és abból kialakitani a magam kompromisszumos véleményét.
3. Szeretek mindenféle kézműves dolgot. Amivel úgy érzem, hogy valamit alkotok. Lehet, hogy más lesz mint az éppen divatban lévő dolgok, de engem nem érdekel. Kicsit rosszul esik, ha megmutatom a dolgaimat és lesajnálják, aztán egy bizonyos idő után mások ugyanazt ujdonságként mutatják. Már megszoktam és rájöttem, hogy kár emiatt bármit éreznem.
4. Szeretek olvasni és mindenféle információt begyűjteni. Azaz mindig képben lenni. Ehhez kiépitettem az "információs" hálózatomat. Hogyan találom meg,azt nem tudom, de tartom magam ahhoz az elvhez, hogy minden meg fog találni a kellő időben.
5. Csak Magyarországon tudom véglegesen elképzelni az életemet, függetlenül attól, hogy elég sokat éltem külföldön és sokat utaztam. Amig lehetőségem van szeretnék utazni és megismerni uj tájakat, városokat, embereket. De szeretem Magyarországon is utazni és ismerkedni.
6. Néha fáraszt, hogy a család tőlem vár döntést sok kérdésben. Eddig ez ment, de most szeretnék én lenni az "elesett" segitésre váró valaki.
7. Amitől félek az a betegség akár személyemben, akár családomban. Ha egészség van, akkor minden leküzdhető. Szerintem ha ezzel a gondolkodással élünk, akkor nem lesz semmi baj. Amig szemem, kezeim müködnek, addig sokmindenre alkalmas vagyok. Nem akarok senkire rászorulni. Inkább irigyeljenek, mint sajnáljanak.
Akiket én kiválasztottam:
Gina
Naomi
Marvika
Bruercsi
Edige
Mammis
Bea

1 megjegyzés:

bruercsi írta...

Köszönöm, hogy gondoltál rám! :)