2008. augusztus 23., szombat

Rendszer

Egy hétig nem voltam, elutaztunk, majd megjöttünk. Többször voltunk bent a kórházban Eszterkénél. Szegény el van keseredve, mert csak jövő csütörtökön jöhet haza. A kicsi nagyon jól van, szopik és alszik. Nagy Ákos elfáradt, holnap jönnek, ebédelünk és megyünk a játszótérre.
A fórumon a varrjunk együtt-ben a rendcsinálásról pontosabban ki hogy varr, arról van szó. Hát jelentem én a rendcsinálásban ugyan nem vagyok készen, de látszik az alagút vége. A "rövidárú" részleg rendben van, ez alatt a cérnák, gyöngyök, kötő és horgolótűk, szalagok fiókókban rendben rakva. A himző, horgoló, kötő holmik kosarakban szekrényben. Sokmindent sikerült elrakni és rend van. Amit nem sikerült elrendezni az még az anyagok a pw részleg. Sikerült egy nagy asztalt venni és az asztal alatt helyezem el a dolgokat. Van egy ágyneműtartó, amiben a vliesek, tömővliesek vannak. Ezek terjedelmesek. Várhatóan egy zacskó farmer anyag is elfér még. Találtam a KIKÁ-ban egy olyan átlátszó doboz rendszert, amiből hármat vettünk. Hat db. nagy doboz és hat db. vékonyabb doboz van a három rendszerben. Gurulós. A pirosakat tegnap beraktam. Ma a kékeket rakom be. Mivel ebből a két szinből van a legtöbb, valószinű a harmadik dobozba is ezekből kerül. Készitettem kemény papirból egy sablont és erre tekertem az anyagot. Igy elférnek. Ha tervezni akarok, akkor csak kiveszem a dobozt és előttem az összes szin. Mivel a rendcsinálást megelözte egy szelektálás másutt, igy azért még vannak helyeim. Tehát a két méternyi anyagokat nem ezekbe a dobozokba teszem. Gondom a kisebb darabokkal van, aminek a tárolása és szortirozása még várat magára. De valamit kitalálok ill. már körvonalazodnak az ötletek. Ha a hat doboz kész lesz, lefényképezem és felteszem, úgy sokkal érthetőbb lesz. Most megyek pakolni!

Nincsenek megjegyzések: