2008. augusztus 3., vasárnap

Saját bloglista

Kezdek belejönni és megcsináltam a saját bloglistámat. Most a kedvenc blogjaimat törölni fogom és helyükre a kedvenc linkek kerülnek, és általában azok amelyeket látogatok. A gépemről mindenesetre a tároló win-re áttettem a gyüjtött anyagaimat. Sajnos a gépen a memóriát kellene bőviteni, de nem hiszem, hogy megy. Gondolom az Explorert kellene eltávolitani. Majd egy megbizható valaki kell, akivel konzultálhatok. Az orosz betűk rejtélye még nem oldodott meg. Pedig kellene irni levelet, magánt és hivatalost egyaránt. Viszont oldalelembe még nem tudom beemelni a kapott dijak képeit. Pedig még szeretném a könyveket is odatenni.

2 megjegyzés:

Monika írta...

te is ügyes vagy Komórka!
Képzeld én is úgy jártam,mint te,hogy amikor létrehoztam ezt az újított bloglistát,akkor az került felülre.Ha kinyitod a Testreszabást,oda van írva,hogy huzogatással oda rakhatod az elemeket,amilyen sorrendbe szeretnéd.Tehát első lesz a profilképed stb.

lomaquilt írta...

Kösz szépen Mammka, már ki is javitottam!