2014. október 6., hétfő

Foltoskodás

Szombaton azaz október 4-én Közös Varrás volt a Budafolt csoportban. Mindig szeretek oda menni, sok ismerössel lehet találkozni és jópofa dolgokat adnak varrni. Most is egy kis elefánt centitartót kellett csinálni. Vettem még egy készletet, amire egy másfajta mintájú tartót varrok. A KV-val együtt árusitások voltak és kiállitás is.
Ezt a képet nem a büfé miatt tettem fel (sajnos én már késön jutottam a büféhez, ami igen gazdag volt) hanem a felirat miatt.
Nagyon gazdag volt a kiállitás. Az üvegdobozokban (nem tudom másként nevezni) nagyon sok apróság volt. Ebből is látszik, hogy sokmindent varrnak, a három fa is tele volt mindenféle képpel és még egy asztalon is voltak táskák.
Ezzel csak egy kis részét sikerült bemutatni. Nekem leginkább az anyagvégekből készitett apróságok tetszettek.
A sok közül nekem ez tetszett leginkább. A fekete háttér nagyon jól kiadta a blokkok szinességét.
Ez egy jó kiállitás a csoport tagjainak egyedileg készitett munkáiból.
Nekem ez a párna az egyszerüsége miatt nyerte el a tetszésemet.
Ez a csoport legujabb munkája. Minden tag csinált egy házikót. Ahány ember annyiféle házikó.
Sajnos a fényképezőmmel nem tudtam jól befogni a képet. Középen a közös munka és körülötte az egyénileg készitett házikók.
Egy régi ismerős akivel itt sikerült összefutnunk. Semmit nem változik!
Szóval jó volt, jól éreztem magam.

Nincsenek megjegyzések: