2011. július 25., hétfő

Nyaralás

Nyaraltunk! Csütörtöktől szerdáig. Volt meleg idő és volt lehűlés. Ettől függetlenül jól pihentünk, voltunk a Balatonon, sokat pihentünk, olvastunk. Vittem kézimunkát, de sajnos nem tetszett amit csináltam igy nem csináltam. Viszont napok óta gondolkodtam egy táska zippzár és bélés bevarráson, mjd úgy gondoltam csinálok egy kis neszeszert és azon kipróbálom. Sikerült! Végre sikerélmény. Olyan jó érzés, amikor kigondolod és szinte lépésről lépésre megtervezed, aztán elkezded megcsinálni és vagy sikerül vagy nem! Igy készülnek az UFO-k. Na ennél az esetnél -mivel nem volt jó kedvem egy ideje- úgy gondoltam, igenis kell nekem a sikerélmény! Egyenlőre kézzel varrtam meg, ha géppel megvarrom, majd mutatom.
A nyaralásról a környezetről csináltam képeket.

Ez a kert, amelynek a kerités mentén egy kis elválasztóval sikerült egy hullámos vonalban egy nyári virágból kialakitani a szemnek is szép részt. Sajnos a fű rendbehozatal a jövő feladata. Sajnos a hullámvonal nemigen látszik, de nagyon szép.

Ez a kert másik oldala. Sok szines virág van itt, amelyek minden évben bővülnek a lehullott magokból.

Ez ennek a résznek a folytatása és ezt lehet a konyhából látni.

Eza terasz, ahol yukkák trópusi hangulatot árasztanak. Igen kellemes esténként itt üldögélni, vacsorázni, borozgatni, szóval amit nyaraláskor szeretünk csinálni.

Ez egy goblein gyapjúból. Kb. 20 éve csináltam ajándékba. Most itt van a helye!

A kert virágai a konyha-ebédlőben! Egy kicsit látni a fehér bútort, amihez az előbb emlitett goblein készült.
Jót pihentünk és ez a lényeg. Ja a nyaraló nem a miénk!

2 megjegyzés:

Monika írta...

"Ja!A nyaraló nem a miénk." :)))))Ezen jót nevettem,olyan aranyosan írtad!!!!!
Köszönöm a bejegyzésedet nálam!
Mindig a szívem csücskében maradsz,ez már így marad.:)♥

Louisette írta...

Wonderfull love much garden
Greeting from Belgium
Louisette+2 golden retriever