2011. július 13., szerda

Lustaság

Meghallgattam az első leckét. Meg kell mondanom igen érdekes volt. Az előadó beszélt, a tagok chateltek. A kettő együtt adott egy összképet. Tk. mintha egy tréningen ültem volna. A cime nagyon tetszett: A dolgok megoldását hogyan halasztom el azutánra és hogyan kell ezt a szokásomat megváltoztatni.
Érdekes, hogy ezzel a problémával már korábban is találkoztam és magam próbáltam megoldani. Hogy sikerült vagy nem, az egy más dolog.
Egy kis történetet írnék ide. A házunkban ahol korábban laktam, volt egy házfelügyelő néni. Később már nem volt házfelügyelő, de én bizonyos kérdésekben kb. havonta felkerestem. Nagyon megszerettem, habár ő mondta, hogy ő csak egy hat általánost végzett parasztlány volt, amikor férjhez ment és egész életét végig dolgozta. Na az ő életében volt egy napirend, amihez igen szigorúan ragaszkodott. A lakása mindig rendben volt, mindenről volt véleménye. Én általában délután mentem hozzá olyan hat óra felé. Akkor ott ült a TV előtt és horgolt. Soha nem panaszkodott. Ha nem volt pénze húsra, akkor krumplit főzött. Szerintem semmilyen tréningre nem járt. De ugyanez volt falun is. Ha valaki nem úgy viselkedett, a falú "szájára" vette. Igy igen gyorsan szinte mindenki tudta hol a helye és mit kell csinálnia. Lehet, hogy ezeknek az embereknek az életét kellene tanulmányozni és abból levonni a következtetéseket?
Nagyon örülök, hogy gyerekkoromban sokat nyaralhattam falun és a falusi élettel közel kerültem. Sajnos az a falú már nem olyan mint akkor volt. De jó emlékezni.
Az on-line tanfolyam jó, de az emlékezés még jobb!

Nincsenek megjegyzések: