2008. december 17., szerda

Ajándék


Hurrá, hurrá!
Ma megkaptam a karácsonyi húzogatósomat, Katafolt-tól. Nagyon szép hatszögletű teritőt készitett és hozzá harmonizáló neszeszer valamint egy kis kártya. (sajnos a fényképezőgépemet fel kell töltenem és csak akkor tudom lefényképezni!) Nagyon köszönöm!
Ma feladtam három PIF-esemnek az ajándékokat (Maria, Mammis, Beszand) és akit én kihúztam annak a karácsonyi ajándékot. Most már a postán a sor. Nem tudom, a sztrájk mennyiben befolyásolja az ajándékok elérkezését.
Én csak akkor mutatom meg, ha az érintettek megkapták.
Egyenlőre még varrok, mivel a családtagok és ismerösök ajándékait készitem.
Ma voltam a Böszörményi úti Adventi vásárba, ahol meglepően sok pw dolgot láttam. Nagyon szép kis állatfigurákat, igen jól elkészitve, jó anyagból. Madárka, ló, elefánt, cica stb. Azt hiszem olyan 1800 pénz körül van, de nem vagyok benne biztos, annyi árat kérdeztem. Általában szép dolgok voltak. A kerámiák tetszettek még. (vettem egy sótartót ajándékba, aki ezt értékeli) Jópofa dolgot láttam egy fából készült bagoly amire szemüveget lehet tenni. Csak hová tegyem a baglyot, hogy megtaláljam a szemüvegem? Nem fogom mindig a bagolyhoz vinni? A vevők nem hemzsegtek, panaszkodtak is az árusok.

3 megjegyzés:

katafolt írta...

Na végre,már kezdtem aggódni miatta...örvendek,hogy tetszik!

Jolimama írta...

Véletlenül találtam rá a blogodra, de örülök.
Azért hiányzol közülünk is, nézz be néha oda is.
Gyönyörű dolgokat készítesz, készítetek.

kastanie írta...

Nézz be hozzám, ha ráérsz, "karácsonyi körkérdés" miatt.