2008. november 12., szerda

Nagy utazás-3

Eredetileg úgy akartam, hogy sorban irom az országokról élményeimet, de muszáj leirni ami ma történt. Az úgy volt, hogy nem akartam elhinni, hogy Brüsszelben nincsen pw bolt olyan igazi. Megnéztem a belga guggliban és találtam egy csomó cimet, de egyiket sem Brüsszelben. Igaz, egy pár közel van a városhoz, de nem nekem. Viszont ma úgy döntöttünk, hogy elmegyünk Brugge-be mert az az igazi Belgium és különben is azt látni kell. Ez igy is igaz. Gyönyörű kis város és nagyon örülök, hogy sikerült egy kicsit bepillantanom. Papagájunk (jó kis GPS-ünk) jól kivezetett Brüsszelből (soha nem gondoltam volna, hogy ennyi alagút van ebben a városban! Cimnek a bruggei pw bolt cimét adtuk meg. Lendernek hivták, ami egy kicsit hasonlit a Leanderre. Hozzáteszem a magyar Leander bolt szebb volt! Ez is szép volt, zömmel macikat tartott és a tulaj egy gépen éppen egy ujabb macit varrt. Sok Tilda dolga volt. Az árak hát bizony egy kicsit sokkolók voltak. Szép volt minden és megint csak az a véleményem, hogy nálunk is mindent meg lehet kapni, sőt néha jobb áron is. Ami tetszett, az a sok előre összeállitott szabásminta anyaggal vagy anélkül. Szinte mindegyik a Tilda könyvből vagy más könyvből. Az árakról inkább csak anyit hogy pl. egy Tilda csiga szabásmintája és varrási útmútató 5 EUR anyaggar együtt 15 EUR. Viszont rendes volt a nő, mert engedett videózni. Ja és a ház meg az utca az tündéri volt.
Visszafelé kis papagályunk a sok alagútazásban elveszitette a fonalat igy a 98 km-t két óra alatt se tettük meg, de a brüsszeli cim megtalálása két órába került. Utána egy jót nevettünk, mi mást tehettünk, mivel a ház előtt a kocsink helye megmaradt. Világosban biztos könnyebben megtaláltuk volna, dehát ez van. Ennél már csak a sok varsói eltévedésünk volt jobb, ahol a sok egyforma lakótelepi ház között kellett kiismerni magunkat!

Nincsenek megjegyzések: