2008. szeptember 11., csütörtök

Üveggolyó-j mint játszótér






Kastanie azt tanácsolta, hogy a paint-ben 30%-ra kicsinyitsem le a képeket. Hát volt ami jó lett, volt ami nem. Mindenesetre feltettem amik szerintem jók lettek. Ezt a játszóteret akkor fedeztem fel, amikor kisÁkossal kezdtem el sétálni. Az érdekes az benne, hogy ez egy elhagyott kishegy volt és az én fiaim ide jártak szánkózni ill. focizni. Aztán alig maradt üres telek és szükség lett egy játszótérre. Hála az önkormányzatnak, ez nem az első de -szerintem - az egyik legszebb. Külön kerités választja el a gyerekeket a kutyafuttatótól. A kapuját csak egyszer lopták el, de aztán pótolták. Mindig sokan vannak és igazán kulturált, szép hely. Jó érzés kijönni ide.
Alúlra (remélem alúl lesznek?) a kedvenc varjúhájaimat tettem!

4 megjegyzés:

tuti írta...

Marianna! Nem látom a neved a bajnai listán, nem tudsz jönni?Éva

lomaquilt írta...

Most irtam Neked levelet. Nem ment el a levél, telefonon nem tudom elérni Mártit. Kösz, hogy szóltál.

kastanie írta...

A 30%-os kicsinyítést csak példának írtam:-)

lomaquilt írta...

Nagyon köszönöm a 30 %-os kicsinyitési példát, van ahol csak az jött be. De van ahol már jó volt a 40%, sajnos ez nem az ami volt.