2008. május 19., hétfő

Most olvasom Bőgel György (HVG könyvek - de régen olvastam HVG-t!) blog-világ könyvét. Nagyon érdekes. A könyv nagyrészt az ő blogját tartalmazza, a tanításai során tapasztaltakat, a felkészülést stb. Azt írja, hogy többen olvasnak blogot, mint irnak. Azt tanácsolja tanítványainak, amikor készülnek egy szakdolgozathoz, írjanak blogot. Irják le amit olvastak, mi az érdekes benne mi a megfontolandó.
Én teljesen a hobbymnak szentelem a blogomat. Korábban volt az index, ahol a foltvarrásról igen jókat dumcsiztunk. Mostanában ez már kevésbé van. Mutogatják a kész műveket, lehetőleg minél nagyobbakat és aztán dicsérik. Sokkal többet kellene uj technikákról beszélni, egy-egy témát kivesézni. Mivel ez ott nincs, én itt magamban fogom csinálni. Ha találok egy jó képet azt inspirációnak felteszem. Meg azért is, hogy ne felejtsem el.
A táska amit feltettem (örülök, hogy ketten reagáltak rá!) nagyon megtetszett, meg is találtam a szabásmintáját. Vettem Szentendrén len vásznat, abból lenne jó megcsinálni.
Szentendre közös varrás. Jó volt, de némi rossz érzés (vagy más kifejezést kellene használni) maradt. Először is aki vállalta (sajnos nem tudom a nevét, nagyon szép mellénye volt) egy évre vállalta és ezalatt kétszer csináltak közös varrást, pesti közös varrást de ez ugyebár Szentendrén volt. Ezennel lemondott. Ez furcsa volt. Tombola volt, egy csomó kerámia, bor stb. Mindenki választhatott, fát, madarat, vagy várat varr, azaz applikál. Ebből egy 9x9-es blokkot lehet összeállítani. Igy összejött talán 7-8 csomag, amit a tombolajegyek alapján kisorsoltak. Tudom nem lehet mindenkinek a kedvére tenni, de a kész blokkokat le kellett adni és regisztrálták. Igy elképzelhető, hogy olyan valaki nyert egy csomagot, aki nem is varrta meg az ővét. Egyszerűen nem adta le. Igy haza nem hoztunk semmit. Ezt nem lett volna szabad így csinálni. Persze erre azt mondják, csináljam én ha annyira kritizálni tudok. A szervező lányok nagyon aranyosak voltak, szállították a foltosokat a HÉV-hez és igyekezni mindenkihez odamenni és beszélgetni velük.
Az idei közös varrások alapján az a véleményem, hogy a tombolán kívül érdemes csinálni a vigyél ajándékot, kapsz Te is! és zsákbamacska is lehet. Igy biztos, hogy valamit hazaviszel, nem érzed magad olyan rosszul. Hogy mit kapsz, hát azt el kell fogadnod és még a legapróbból is kihozni pl. azt a hasznot, hogy hasonlót csinálsz! Ha valaki olvassa ezt rögtön azt fogja mondani, akkor csináld Te! Szerintem a pesti közös varrást Bp-en kell csinálni és nem árt ha bp-i aki szervezi. Tudom, hogy sok munka, de valamit valamiért! Nem merem felvetni ezeket a kérdéseket, mert rajtam marad, de valamit kitalálok. Addig is marad a blog!

Nincsenek megjegyzések: