2014. szeptember 29., hétfő

Csak úgy

Szeretem nézegetni és olvasni a blogokat. Ugyanakkor azt vettem észre, hogy egyre többen a Facebook-on mutogatják dolgaikat. Érdekes az is persze, de a blog személyesebb szöveg is van hozzá és történet. Nem kell az embernek a személyes dolgait kiteregetni, de amit bemutat azzal kapcsolatban a gondolatait jobban megtudja mutatni. Tudom nincs idő, szeretünk gyorsan átfutni és máris az ujabb témára lépünk.  Ez van ilyen világot élünk. Talán ezért van, hogy sokan nem néznek tévét, több időt töltenek a szabadban vagy barátok között. Változik a világ. 
A blogomban részletesen leirtam mi volt a kecskeméti táborban. Amit nem értek, az az, hogy több kép eltünt a blogomról. Igyekeztem az áthúzott karikákat kitörölni, de akkor se értem. Most olvasva Beszand blogját, felfedeztem az egyik mintát. Fritz Mónika tanitotta, aki szintén ott volt Kecskeméten és mindenből ő lett legelöször készen és nagyon szépen varrt. Sajnos az emlitett blogon nincs az a könyv, amiből készitettük a mintákat. (egyáltalán nincsenek minták)
Ez a kép tünt el a blogomról. Ez a minta hosszas próbálkozás után sikerült ilyenre. Nekem azért tetszik ez a variáció, mert a központi négyszögnek mintás anyagot vettem és a többi szin megzavarta volna. Amennyiben egyszinű anyagot veszek a középsőre, akkor vele nagyon harmonizáló apró mintás anyagokat kellett volna venni. Szóval nagyon sok a variáció. Jó volt látni Mónika takaróját, ami az egyszinű domináns anyaggal igen hatásos lett. A korábbi bejegyzésemben bemutattam, hogy Zsuzsa néni őrzi a minta takarót, ahol viszont egészen másként néz ki. Ezért is jó ez a minta, hogy sok variációja van. Mindenki azt választ amit akar.
Nézegetve a blogokat, azt veszem észre, hogy az orosz blogokon korábban elég sok lépésről lépésre bemutatott technika volt. Mostanában ez kezd eltűnni, viszont néhány angol nyelvű blogon több a technikai leirás, sokszor mellékletben szabásmintával is.  Na nem mindegyik blogban, de sok a kép és általában jók a képek. Ebben is változunk!

1 megjegyzés:

beszand írta...

De jó látni a te összeállításodat is! Egy újabb variáció, és visszakerestem a nyárit is. akkor én éppen nem igazán neteztem talán, mert nem emlékszem, hogy olvastam volna. Most pótoltam. .) Amikor linkeltem az oldalt még fent volt a könyv, úgy láttam. Mi az ő könyvét is át tudtuk lapozni, mert Mónikának megvan. Tényleg a blogok kicsit lassulnak, ill. inkább a facéra terelődik a figyelem. Mondjuk én szeretem írni, de valóban sok idő. Látszik ez azon is, hogy lemaradásban vagyok. Lesz még nyárról szóló bejegyzésem ahogy elkészülök majd az ott tanultakkal.