2014. szeptember 21., vasárnap

Foltoskodás

Ma találtam ezt a fotót. Hol? Hát nem tudnám megmondani.


Ez egy céh-levél. Amikor valaki belép a céhbe, akkor készit egy 20x20 cm-es blokkot. Ezekből áll össze a céh levél. Már több ilyen céh levél van, ez nem is tudom hányadik, de mindenesetre megtaláltam a magamét. Lefényképeztem a Várban amikor egy-egy oszlopra volt kitéve, de sajnos a kép nem sikerült. Most itt akarom megörökiteni. Melyik az enyém? Bal szélen négy kis négyzetből áll. Két ház két sziv. Mivel akkor Varsóban dolgoztam igy a magyar-lengyel barátságot akartam megjeleniteni. (piros-fehér-zöld és fehér-piros). Mivel az egyik házacska -szerintem- nem lett szép, készitettem egy másikat. A "nem szép" a mai napig előszobánkban van. Ha végignézzük ezeket a céh leveleket, akkor látjuk a foltvarró ábrák divatját is. Már ha szabad ilyet mondani! Mindenesetre nekem tetszik és már nem is kivánok másikat varrni. Vagy ha igen, akkor azt magamnak varrom!

2 megjegyzés:

dixike12 írta...

Ez Debrecenbe volt kiállitva, alatta a kaktuszkiállitás volt

Monika írta...

Ott van az enyém is!!!!!:): felső sorban,jobbról a 3.-ik,egy bordó tulipán..:)