2014. szeptember 19., péntek

Csak úgy!

Alcimnek adhatnám: van élet a net után is! Egy virus bántja a laptopomat, bizonyos parkatikákkal jutok a nethez, de vannak más apró problémák a géppel. Szépen felirtam egy word doc-ba mi a baja és mit szeretnék javittatni. Találtam egy javitót és elvittem hozzá a gépet. Nem telt el egy hét mikor jelentkezett. Felszerelkezve zsinorókkal pendrivel mentem boldogan. Az első próba, hogy az okos telefonomat látja-e a gép, igen volt. Egy virusölőt tett fel az internet szépen bejött. Az excell fileket nem tudtam megnyitni, csak akkor ha bementem a programba és onnan nyitottam meg. A négy nyelvet állandóra nem tudta kicserélni. Javaslat: hagyjam ott, majd jön a szoftveres és kijavitja. Nem egészen egy hét múlva telefon, kész a gép. Közben az okos telefonon olvasó módban voltam ill. férjem iPad-jén akár irhattam is. Nekem nem jött be ez a szerkenytyű. Biztos konzervativ vagyok, de én szeretem a word-öt és excellt közvetlenűl használni, ez meg úgyebár Apple. Na elmentem a gépért, ahol közölték, hogy ajándékba kaptam egy Office - 2013-as rendszert. Én örültem neki, hiszen ez ujabb és megtanulható. De elfelejtettem az internetet megnézni. Hát az a régi állapotban van, azaz megint a praktikák stb. A nyelveket megint minden kapcsolásnál be kell állitani stb. De közben a virusölő mükődik. Most nem tudom, hogy sirjak vagy nevessek. Vagy keressek megint egy informatikust, aki mellett ülve végignézem mit csinál és állandóan rákérdezek. Tudom ezt nem szeretik, dehát én használom a gépet. Hát itt az én hibám, hogy nem tanultam meg a számitógépen legalább a szoftver dolgait, dehát annyi minden más volt. Azért sokat tanultam azzal, hogy többeket kellett tanitani.  Sokmindent megtanultam (volt gondom is bizonyos telepitésekkel!) de aztán rájöttem, hogy nem árt ha egy szakértő egy évben egyszer  átnézi a gépemet. Az internet használat ezt igényli is. Sajnos sok informatikusban csalódtam. 
Ettől függetlenül szeretem a gépemet és sokat köszönhetek neki.
Viszont net nélkül is jó volt, mert varrtam és nem hiányzott semmi más. Valószinűleg ami érdekel, azt szeretjük minél jobban kihasználni. De aztán rájövünk, hogy be kell tartani bizonyos határokat. Szeretek irni, de ezzel is egy kicsit várnom kell. Most ihletem van és varrni szeretnék.

Nincsenek megjegyzések: