2011. május 3., kedd

Nosztalgia és más

Május 1-én -Anyák napja lévén- néztük a Duna TV-n hogy milyen Anyák napja volt régebben. Az ötvenes évek végén a Vörös Csillag Traktorgyár óvodásainak ünnepségét láttam, ahol egy kislány azzal kezdte: Donászi Magda verse. Az én fiaim a hetvenes évek végén, nyolcvanas évek elején szintén igy kezdték az Anyák napi verset: Donászi Magda verse. Múlt héten voltam unokám óvodai ünnepségén ahol mit hallok: Donászi Magda verse.
Tehát nincs új a nap alatt, legalább ebben van állandóság. Éljen Donászi Magda!
Vidéken voltunk, ahol van egy jó turkáló. A ruhák nem annyira, de a lakástextilek nagyon jók. Egy kg kb. 800 Ft. Vettem egy gobelin mintás függöny drapériát. Elöször arra gondoltam, hogy az ablakra teszem, de kiderült, hogy ahhoz kicsi. Tehát szétfejtettem. Úgy gondoltam, hogy a behúzó szalagot feltudom használni. A fejtés során kiderült, hogy nincs behúzó szalag helyette egy igen kemény textilanyag van helyette. Mivel a bélés is nagyon szép, az is külön felhasználható. Azaz igen jól jártam ezzel a vétellel.
Ma egy pesti turkálóban jártam (a posta közelében volt) hát itt bizony 2400 Ft/kg volt és nagyon kifakult dolgokat szoktam látni. Szóval érdemes ujabb és ujabb turkálókat felfedezni. Mert úgyebár egy foltosnak soha nincs elég anyaga!

1 megjegyzés:

Monika írta...

De,Mammka foltosnak már bőven van elég anyaga, úgyhogy visszafogja magát és szeretne nyugdíjas lenni,hogy varrhasson sokkal többet!
örülök,hogy ilyen jó vásárt csináltál!!!!!
Már a turkálók között is nagy ár rések vannak.:(