2011. április 10., vasárnap

Közös varrás

Az idén először a tatabányai Közös Varrásra (KV) jutottam el, a dunaujvárosiba nem tudtam elmenni. Ezt a rendezvényt nagyon szeretem, és attól eltekintve, hogy a terem zsúfolt, mégis mindenre jutott idő. Azt írták, hogy vigyük a varrókészletünket. Hát én vittem.

Picike fémtokban 7x4 cm-es minden táskában elfér. Igaz olló nincs benne.

Igy néz ki kinyitva. Hát nem édes? Na azért vittem rendes cérnát, tűt, ollót, szóval ami kell és természetesen nem használtam. Semmit nem varrtam, a kis ajtódiszt persze megfogom varrni.

Ezt a képet Bubsza képtárából vettem át, remélem nem haragszik meg érte. Sajnos a fényképezőgépem otthon hagytam.
Vásárolni bizony vásároltam. Miért? Valahogy nincs időm üzletekbe járni. Itt minden egybe van és összegyűjtöm ami kell aztán megveszem. Lehet, hogy van közötte -talán!- olyasmi ami felesleges, de most szinte csupa olyasmit vettem, amire szükségem volt. Ezeket Pesten megvenni egy nap nem lett volna elég.

A rózsaszín anyagokból Viola unokámnak varrom meg az óvodai felszerelését (takaró, párna, ruhatartó, tornazsák, ágynemű tartó. Ami megmarad, abból egy kis szoknya kitellik. A pókemberes figura unokáim apjának volt a kedvence. Két kispárna készül belőle. Akárki használhatja.

A házikós anyagot nem tudtam otthagyni, ebből készítem az ajtódíszemet, többet, a tető a bordóból lesz. Na a macskás és anyagszélt imitáló anyagok a "feleslegesek" de nem volt szívem otthagyni!

Kosztelnik Editkénél találtam ezt a képet, csak kihímezve. Ami érdekes volt, az az, hogy a virágokat imitáló francia csomó helyett gyöngyök voltak. Muszáj volt megvenni. Volt egy kép a négy évszakot ábrázolta négy ilyen fán. Nagyon szép volt.

Végül Szép Gábornál vettem gurtnit, egyszerű kézi varrótűt (nem tudom hová tűnnek a varrótűim, csakúgy mint a cm-em) tűzéshez varrógéptűt és színátmenetes tűzőcérnát.
Szóval ezekre igenis mind szükségem van!
Folytatás később!

1 megjegyzés:

Mehike írta...

Örülök,hogy jól érezted magad