2009. július 6., hétfő

Tábor

Már harmadik alkalommal mentem táborba, ahol kevesen voltunk és elsősorban kézivarrással foglalkozunk. Az idén a "tanitók" a vendégek voltak. Ötleteinket elküldtük, képekkel és azzal, hogy mit kell elkésziteni, kiszabni stb. Végül mindent elkészitettünk, volt aki már ott, volt aki nem mindent, kinek mire volt izlése. Természetesem járt a szánk, ettük a vendéglátóink finom főztjét (sajnos finom volt és hizlaló) Ültünk a tornácon, húzodva mindig az árnyékba, esténként meg ment a szöveg, mivel már nem tudtunk varrni. Szóval jól éreztük magunkat. Mindenki elhozta a "kincseit" azokat másolgattuk. Én elvittem a rózsatűpárnámat, hogy legyen mibe beletűzni a gombostűket (köszönet Szigaminak a jó rajzért, ami alapján még korábban megcsináltam!) és kiderült, hogy nagy volt rá az igény, igy többen is megvarrták. Jól éreztük magunkat, kikapcsolodás és feltöltödés volt egyszerre!

Ez a kapu várt minket, mikor a busz megállótól megérkeztünk.

Ilyen tornácos épületben dolgoztunk, a tornácon (az épület L alakú, igy a tornác is L alakú volt) végig ültünk és dolgoztunk jó kedvben.

Már szokássá vált, hogy apró ajándékokat adunk egymásnak. Nem kötelező, de aki tud, az készit valamit. (én az idén lusta voltam és nem tudtam semmit késziteni, mea culpa, majd jövőre!) Ezeket kaptam, sajnos a fényképezési technikám még nem a legjobb igy a fehér kacsa feje kilóg. A jobboldali piros tűpárna az enyém, az nem ajándék.

Ez az egyik munkánk volt, egy úti varró készlet. Egy foltostársunk tanulta Szomor Ágitól és továbbadta nekünk. Természetesen ahány foltos, annyiféle kis készlet készült. Nem fényképeztem le a vendéglátó kismamánk nagyon szépen kézzel tűzőtt varrókészletét.

Ez a szombati ebéd utáni hadjárat a fogyókúránk ellen, de meg kell mondani, hogy a gyümölcsös és képosztás rétes nagyon finom volt.

Én a korakot mutattam be. Ez egy igazi kézzel készitendő kézimunka. Megirtam előre, hogy nem biztos, hogy mindenkinek ez lesz a kedvence, de nagyon sokan élvezettel csinálták. Itt van egy kész kis alapmunka.

Ez a szobatársnőmmel közös asztalunk még a munka előtt rendben. Késöbb kicsit másként nézett ki.
Mégegyszer köszönet a vendéglátóinknak, jól éreztük magunkat és úgy búcsuztunk, hogy jövőre Veletek ugyanitt!

6 megjegyzés:

Lonci (Győr) írta...

Jó volt olvasni, milyen lelkesen írtál a táborról, csak azt hiányolom, nem írtad meg, kit dicsér a tábor szervezése, hol jártál:-)))

zazálea írta...

Loma, sajnálom, nekem másfelé kellett mennem, apósomhoz, Csongrádra. :o(

dixike12 írta...

Ráismertem a bajnai tábor volt?,
Biztos klassz volt megint, talán jövöre én is.

lomaquilt írta...

A tábor Bajnán volt és az ottani foltos csoport volt a szervező. Ritát, mint ahogy irta, nem tudott ott lenni -pedig mindenki hiányolta- ő volt a csoport vezetője, de egy évre másirányú elfoglaltsága miatt nem vezette a csoportot. Jövőre biztos ott lesz. Az odajárók egyre inkább összekovácsolódtak és nincs szigorú tanitási rend.Ennek ellenére mindenki szorgalmasan varr.

Cic írta...

Ahogy látom, már maga a környezet is megér(t volna) egy bejegyzést, ha meg olyan jó hangulatban telt ahogy olvastuk is, akkor mindenképp. :-)
Én mindig csak csendben álmodozom, hogy egyszer eljutok egy ilyen kis csöndes táborba, szigorúan résztvevőként. :-)

lomaquilt írta...

Cicvarek! 21 főt tudnak fogadni, ha jövőre akarsz jönni, jelentkezhetsz! A szobák 4 fősek, az idén a mi szobánkban csak ketten voltunk.