2009. július 2., csütörtök

Nyaralás

Megjöttünk a Balatonról, ahol a legrosszabb időben voltunk. De ennek ellenére jól éreztük magunkat, pihentünk, olvastunk, sétáltunk, kézimunkázni valahogy nem volt kedvem, mert amit elkezdtem, az nem jött össze. Van úgy hogy fejben kigondolom és mikor elkezdem megvalósitani, akkor nem sikerül. Lehet, hogy valamit elszúrok? Talán csak tervezni kellene és valaki kivitelezné. Na de ezt azért mégse. Kedden érkeztünk meg, tegnap szerdán, mintha a munkahelyemen lettem volna, telefon, e-mai-elek, látogatók és ami a legfontosabb feladatok. Ma aztán bevásárlás és holnap megyek táborba. Kézi varrás. Persze közben átolvastam a "házi feladatot" és még mindig nincs kész, a legtöbbjét úgye géppel kell csinálni. A tábor pedig úgy jó, ha tényleg felkészülsz és az ott tanultakat otthon befejezed, ha nem sikerült ott, sőt csinálsz belőle egy ujat. Aztán ha megjöttem akkor a hóvégi táborra kell készülni. Ahogy olvasom, elég sokmindent kell (ill. illene) előkészitenem. Sajnálom, hogy ez a bajnai feladat nem azelőtt jött meg, mielőtt elutaztunk. Az egyik szendvicsem nem annyira tetszik. Csináltam képeket, de még nem tettem ki a gépemre.
Mindenesetre örülök a tábornak, mert igy sikerül feltöltödnöm és beletudok lendülni a varrásba.

3 megjegyzés:

Mamis írta...

Üdv ismét a fedélzeten!!!

Lonci (Győr) írta...

Remélem kipihented magad, már hiányoztál:-)))

Abile írta...

Háááát, nem unatkozol! ;o)