2019. július 21., vasárnap

Csak úgy!

Mostanában kevesebbet járok a városban, azaz pl. Pestre ritkábban jutok el. Igaz villamossal és metróval gyorsan el lehet jutni. De azért csak elmegyünk mindenhová. Az, hogy Budapest szép, az nekem természetes. A Parlament szinte mindig előttem volt. Mikor a Donáti utcában laktunk, sokáig a konyhaablakból is láttuk, de a villamos onnan indult- A 9-essel mentünk a Margit hídig. Később pedig a metróval a Batthyányi téren szálltam ki. Az unokáim a Várban jártak óvodába és gyakran hoztuk el, majd miután ők pedig a Mária térre költöztek onnan mindig látni a Parlamentet. Szerencsésnek mondhatom magam, hogy városunk szépségeit olyan természetesnek veszem, hiszen mindig látom. De bárhová megyek minden tetszik. Most találtam egy képet az esti Dunáról és nagyon megtetszett.  Ne felejtsem el, hogy ez a szép város szülőhelyem és itt éltem le életem nagy részét kivéve azt a 11 évet amit más városokban éltem. Azokhoz is húz a szívem majd azokról is írok. 
Most olvatsam, hogy Budapest 145 éves lett és ebből az alaklomból egy nagyon szép fotósorozatot kaptam. Az egyik nagyon szép és kedves épületet mutatom be a Budapesti Műszaki Egyetem K épületét. (amikor ide jártam, akkor még szó sem volt e szemben lévő "báláról")


Nincsenek megjegyzések: