2019. április 27., szombat

Foltoskodás

Mostanában rendeztem a régi foltos dolgaimat, nézegettem képeken hogy miket csináltam. Sajnos nagyon sok minden már nincs meg hiszen elajándékoztam. Talán így jobb is, hiszen mit csinálnék annyi mindennel. Az első takaróm amit géppel csináltam már bizony alapos javításra szorul hiszen naponta használjuk. Azért a foltvarrásban is van változás és divat. Van ami tetszik, van ami kevésbé. Persze én is szeretném, ha gyorsan kész lenne amit csinálok. De ma már odafigyelek, hogy szép legyen és inkább fejtek. Elővettem egy régi táskámat (szatyromat) ami azt hiszem nem kell szégyellnem. Persze a bélés anyagot és amivel körbeszegtem más anyagból csinálnám. Ugyanez vonatkozik a bélésanyagra is. A közbélésekkel van bajom ugyanakkor. Nem lehet mindig tudni, hogyan fog viselkedni amit kinéztem. Lehet, hogy megérné, ha mindig ugyanott venném és ugyanolyan jelzéssel. Sajnos ez kevés helyen van és akkor sem olyan amit szeretnék. Hiába a sok helyről beszerzett anyagok megtréfálhatják az embert. 
Ez az a szatyor amit nem szégyenlek. most sem. 

Ezt a szatyrot Mezsibovszka orosz oldaláról tanultam (nagyon jó oldal volt részletes leírással) sokat tanultam tőle. Most már nincs meg az oldal és ő sem ott él. A blogomon rajta van ahol bemutatja a legújabb dolgait. Írtam róla a Hírfoltokban is. 
A belsejében egy zsebet tettem abbol az anyagból amit felhasználtam a készítéséhez.
Az alábbi táskának a szabásmintáját Elizanikótól kaptam és saját magamra alakitottam. Akkor jártam egy festő tanfolyamra és azokat az anyagokat használtam fel. Sokat használtam, de még mindig jó. Szeretem és használom. Sok minden elfér benne.
Ezeket a dolgokat már korábban feltettem a blogomra, de olyan jó volt ujra elővenni ezzel az önbizalmamat is megerősítettem egy kicsit, hogy nem vagyok egy elveszett valaki.

Nincsenek megjegyzések: