2019. március 10., vasárnap

Foltoskodás

Múltkori bejegyzésemben bemutattam azokat a neszesszereket amelyeket a csoportban csináltunk. Én is csináltam magamnak és úgy döntöttem, hogy ebben fogom tartani azokat a kis zsákocskákat, amelyeket a nylon zacskók kiváltására varrtam. Hát nem jártam nagy sikerrel. Beletettem három kisebb zsákocskát. Egyet mindjárt ott hagytam a fodrászomnak ajándékként. Egyet kivettem a gyógyszertárban és a szemcseppeket ebbe tettem. Itthon kerestem, hát nincs meg a neszesszer. Szerintem a gyógyszertárban hagytam. Legyen vele boldog aki megtalálta. Viszont megtaláltam a szabásmintáját. Még van a Tündétől kapott anyagból, de más a mérete. Na mindegy azért tudok igy is csinálni. 
Viszont csináltam három kis neszit és tettem bele csomagolt csokit (lengyel és orosz csokikat) és a szemészeten ajándékoztam annak a három személynek, akik háromhavonta megnézik a szemem. Nagyon örültek neki, mivel különlegesnek találták. Én meg örültem, hogy sikerült örömöt okozni. Ezért érdemes dolgozni.
Ez az egyik oldala a nesziknek. Eredetileg karácsonyra akartam, de jóval előtte voltunk és nem volt három fémzár, azokat meg kellett venni. 
Ez a másik oldaluk. Kritikai megjegyzés részemről. Bélésként fekete selymet tettem bele. Szóval jobb lenne színesebb anyagból.mivel a kisebb öltések átlátszanak. Nem vészes, de legyünk figyelmesebbek.
Mostanában a dobozokra kaptam rá. Két kisebb dobozkát varrtam kb. 10 éve és úgy gondoltam megpróbálom most is. Kettőt varrtam. Az egyiket egy színűből. Azaz nem egy színű hanem négy csíkból kell varrni és én mind a négy csíkot ugyanolyan anyagból varrtam. Ha kétfajta mintás az anyag, akkor érdekesen csavarodik és jól néz ki. Varrtam egy olyat is, de nem fejeztem be, mivel a csoportban beakarom mutatni ezért még nincs teljesen összevarrva.  
Mögötte látszódik a büszkeségem a karácsonyi ajándékom a gőzgép vasaló. Nagyon megszerettem és tetszik. Sajnos a vasalóm nem a legjobb.
Itt van egy zsákocska, ebből kb. 12 -t varrtam van nagyobb is. Sőt csináltam lepedővászonból is. Most egy újabb fazont próbálok és a bezárást is másként. (tépőzárral) Sőt olvastam, hogy olyan anyagból csinálják, aminek egyik oldalát le lehet törölni, tehát vízhatlan. Még nem találtam ezt az anyagot, de keresek.

Nincsenek megjegyzések: