2019. február 1., péntek

Foltoskodás

A Városmajori csoportban neszesszereket varrtunk. Az úgy volt, hogy Tünde hozott egy csomó bútorszövet mintákat, csináljunk vele valamit. A korábbi bejegyzéseimben mutattam már egy két darabot amit varrtam. Egy neszesszert elajándékoztam és nagyon örült neki aki kapta. Úgy gondoltam, hogy esténként a TV előtt (hogy ne aludjak el!) pár neszit kihímzek kedvenc boro hímzésemmel. Igy aztán mikor ez év elején találkoztunk, odaadtam mindenkinek és ők befejezték. Jól sikerültek és kis méretével bármire jó de ajándéknak pláne. Úgy döntöttem, hogy a meglévő anyagaimat olyan formába hozom, hogy fel lehessen dolgozni. Igy a textilanyagaim mennyisége is csökken és olyan ötleteim támadnak, ami a kreativitásomat igényli. Egyenlőre csak ötleteim vannak, de igyekszem megosztani csoportom tagjaival és kitalálni valamit. Most a bevásárló szatyrok és a belevaló kis zsákocskák foglalkoztatnak. Azaz tudom mit akarok, de a meglévő anyagaimból hogyan tudom megcsinálni ez izgat.


Nincsenek megjegyzések: