2018. május 15., kedd

Foltoskodás

Szombaton Tatabányán voltam az éves Közös Varrásukon. Szeretek ide járni, egyrészt nagyon jó varrnivalókat kapunk, másrészt szinte minden ismerős eladó ott van és nyugodtan végignézve a választékot jól bevásárolhatok. Ez szinte egy egész évre elegendő. Újabban a közbélések érdekelnek és kíváncsian figyelem őket. Van olyan, amin termék szám vagy megjelölés van, van olyan, hogy simán adják. Hogy melyik milyen az csak a használatban derül ki. Pl. összehasonlítottam a kesztyűbéléseket és bizony nem egyformák. Majd a használat megmutatja melyik mire jó. Csak az a baj, hogy mire az egyiket megszeretem addigra már olyat nem kapok. Most az érdekelt, hogy a székesfehérvári árusok az álló neszesszereket mivel bélelték. Az egyiknek nagyon tetszett a tartása, hát kiderült, hogy vliessel volt kitömve. Ezeket az álló neszijeimet majd szeretném a blogomban bemutatni, de a kicsit nagyobb méretűeknél még tesztelnem kell a közbélést. 
Nagyon divatos egy virág forma, amit sablon formában lehet kapni (persze vettem!) és szatyorra, táskára, terítőre takaróra nagyon sokan varrták. tetszetős, és a kapott csomagban is ez volt. 
Ez ugyan táska, de ilyenforma a takaró, terítő is.
Ezt a szatyrot lehet megvarrni a kapott csomagból. Alulra műbőrt kell varrni. A leveleket ebben a sorrendben kell felvarrni. Nekem a fekete tetszett a legjobban.
Ez már egy táska az egész virággal. Szerintem lehet filcből varrni a virágokat, azaz csak kivágni és felragasztani, aztán körbevarrni. Lehetett egy fajta bőrpántot is kapni, amit kis csavarokkal lehet felszerelni. Sok japán szatyron lehet látni, egyszerű és igen jópofa.
Sokféle dolgot tudtunk megnézni, voltak szorgalmas fényképezők így én csak pár képet csináltam. Egy hölgy keresztszemes hímzéseket készített patchwork mintával. A földvári patchwork csoport igen gazdag gyűjteménnyel érkezett. Igen jó hagyomány, hogy egy egy csoport egy egy szobában bemutatja termékeit. Így a távolabbról jöttek is sok mindent megtudnak nézni. Orosházáról is jöttek, szóval nincs is olyan messze Tatabánya. Igaz kicsit messze van a pályaudvartól, de lassan járva hamar odaérünk. Visszafelé egy kedves bajnai ismerőssel találkoztam aki kocsival elvitt a pályaudvarra és pont a vonat érkezéséhez sikerült odaérni. Nagyon jólesett így egy jó vége lett a szép napnak. 

Nincsenek megjegyzések: