2017. november 27., hétfő

Foltoskodás

Az elmúlt időszakban két Közös Varráson is résztvettem. Voltam a Budafoltnál, kis pingvineket varrtunk és sok karácsonyi diszt láthattunk. Kevés árus volt, de nem is nagyon akartam vásárolni. Nem voltak nagyon sokan, de szerintem igy tágas volt és tudtunk beszélgetni, munkákat nézni. A tombolán mind a két jegyem nyert. Az egy más kérdés, hogy elajándékoztam késöbb.

A másik Közös Varrás Békáson volt a Békás csoportban. Elég sokan voltak, de mindenkinek jutott hely. Árusok itt is voltak, de nem olyan sokan, viszont mindenkinél volt mozgás. Helyes kis karácsonyi diszt adtak varrni. Elhatároztam, hogy megfogom mindig varrni amit adnak, mert igy csak gyűlnek a csomagok. Ajándéknak is nagyon jó és gyakorlásnak is.
Úgy döntöttem, hogy kezdem a foltos dolgaimat felszámolni. Na nem mindent, de a kisebb darabokat és az UFO-kat muszáj valamilyen formában továbbadni. Az a gondolatom, ha én elkezdem, más is hasonlóan fog gondolkodni.
Az anyagdarabkáimat kis csomagba tettem, papirra varrásos mintáim voltak, minden csomagba tettem kettőt hozzá egy guriga cérnát és kb. 3-4 m csipkét. Mindezt egy kis cellofán zacskóba és lezártam. Ára 50 Ft. Sokan azt mondták többet kellene érte kérni, de kezdetnek szerintek jó. Kb. 10 perc alatt elfogyott. Igaz volt aki mindegyiket átnézte és vacillált. 14 csomagot készitettem.
Mivel sok Fürge Ujjak (ujabb kiadás és Ameliem volt, kettőt egybetettem és 100 Ft-ért adtam, voltak még fonalaim amelyeknek gombolyagját 50 Ft-ért adtam. Ezek már nem nem mentek olyan gyorsan, pár darab megmaradt, de csak azért, mert mindenki patchworkös ujságot keresett ilyen áron. Ha lett volna nálam két tű akkor megmutattam volna a két tűvel készitett zsinórt és az még több valakit odacsábitott volna. De kezdetnek ez az akció jól ment. Ha maradékból részletes leirással és anyaggal együtt kitalálok valamit biztos, hogy sikere lesz. Még gondolkozom.
A kiállitásról pár jól sikerült kép
Egy csoport közös munka kelta mintával.
Egy Lucy Boston minta képnek elkészitve.
Jön a karácsony itt a tavaly megszeretett karácsonyi mintás teritő.
Varrtak a foltvarrók igy szép kis disszel mehetnek haza.

Nincsenek megjegyzések: