2017. március 13., hétfő

Foltoskodás

Korábban akartam írni ezt a bejegyzést, de valahogy nem jutott rá időm. Március 4-én volt a Bakancsosok Közös Varrása. Mindig örömmel megyek erre a találkozóra, hiszen mindig valami újat találnak ki a kiállítás keretéül. Az idén a "Kincsek a ládafiából" címet viselte és elsősorban a parasztházakban található régi textileket láthattuk. A csoport tagjai -egyrészt autentikus ruhákban- másrészt az ismert motívumok alapján készítettek -saját elgondolásuk szerint- újabb faliképeket. 
A bejáratnál Szirén várt egy üveg pálinkával amit a magunkkal hozott gyűszűbe töltött, mellette Kelemen Emma kinált meg egy falatka kolbászos szendviccsel. (köszönetet mondok Harczi Ilonának, aki nálam sokkal jobban fotozott és albumából vettem a képeket!)
Ez volt a bejárat, ahol a szebbnél szebb ingek, törölközők vártak.
Ez Mariska készitette kép amit már több kiállitáson láthattunk.
Ez és az alábbiak a csoport által varrt képek amelyek erre a kiállitásra készültek.
A megnyitón ott ült a csoport teljes létszámban.
 
A közös varrásra kis csomagot kaptunk, hogy egy zsebkendő tartót varrjunk, amit meg is varrtam.
A tombolán sok mindent nyerhettünk (sajnos én semmit sem nyertem!) de ez nem vette el kedvemet. Megismerkedhettünk Pillimolli diszitésével és a Penart festékeivel.
Teri elhozta az általa tűzőtt takarót, amit mindenki megcsodált.
Végül aláirtuk a falra kitett aláiró képet igy mindig látható lesz ki volt ott.
Több árus volt, ahol költhettük pénzünket és gazdag büféasztalon ehettünk. Jó volt Veletek!

Nincsenek megjegyzések: