2017. február 22., szerda

Csak úgy!

Mit is irjak? Hálás vagyok, de miért? Talán azért jó ezt irni, és hogy minek örülök, hogy ez a pozitiv gondolkodásomat fejlessze? Tudok sok mindent irni ami azt jelenti, hogy hatékony voltam. Ennek örüljek? Inkább annak örülök, hogy a filofaxomba beirtam mit kell megcsinálnom és úgy néz ki, hogy sikerül kipipálnom legalább a felét hét közepére. Persze közbe jöttek olyan dolgok, amiket nem irtam fel, de meg kellett csinálnom. 
Ami a NEM hála listámon szerepel
-a lomtalanitással sehogy nem szerepelek
-a Telekommmal való afféromat hiába mondtam el több ügyintézőnek, hiába hülyének tekintenek
Ezek számomra komoly problémák.
Ami a HÁLA listámon szerepel
-az OTP-nél átnéztük a pénzügyi helyzetünket és ami lejárt azt meghosszabbítottuk, megbeszéltük, hogy a havi folyószámla elszámolást papir formában küldik, a többit elektronikusan (ez a kevesebb) Erre ma az egyik folyószámla egyenleg elektronikusan jött. Ez mos HÁLA vagy NEM?
-valaki kért tőlem egy mintát, mert amit adtam, azt elhasználta. Mondtam, hogy csak egye pld-t tudok adni, mindenki próbálja meg másolni. Kiderült, nincs meg elektronikusan. Na ez most HÁLA vagy NEM? 
-elmentünk egy lakás vizsgálatra (ismeröseink kértek) elvittem amit akartam. Sok postájuk volt. Ez HÁLA mert eddig nem értünk rá.
-szombaton vendégségbe megyünk, szinte mindent megvettem amit csinálnom kell. Ez HÁLA.

Ehhez még azt a rövid kis emléket teszem hozzá, hogy gyerekkoromban ha kaptam egy narancsot, amit az egész család evett meg és mindent felhasználtunk (a héját megfőztük) ugyanez vonatkozott egy tábla csokoládéra is ami legalább egy hétig tartott. Ma megvehetek egy egész narancsot csak magamnak és egy egész tábla csokoládét. Bűntudattal ugyan, de megeszem! Sajnos nyugdíjasnak kell lenni, hogy ezt megtehessem. Szóval én ezt nevezem HÁLÁ-nak!

Nincsenek megjegyzések: