2010. szeptember 3., péntek

Foltoskodás



Szóval azért varrtam mást is. Most nem tudom ez UFO vagy anyagfelhasználás. A lényeg, hogy egyszer vettem egy maradék darab anyagot az IKEA-ban. Aztán voltam egy festő tanfolyamon, ahol a narancssárgákon és a kéken kivül nem sikerült semmi. Azért a kéket szorgalmasan használom, de most már olyan állapotban van, hogy megér egy ujabb festést. Szóval kitaláltam, hogy lesteppelem ezt az ikeás anyagot narancsszinnel és kibélelem. Bele is tört a varrógépem azaz alul állandóan hurkolt. Egy éve volt szerelőnél, nagyon megijedtem. El másik szerelőhöz. Megjavitotta. A felső anyagtovábbitóval továbbra se varr jól. De hát ezt már annélkül csináltam. Szóval lesteppeltem avagy letűztem. A vállpánt legyen egy és az is kicsit másként. Ez a disze. Azt hittem nagy lesz, aztán kiderült, hogy a legközelebbi táskát bizony szélesebbre csinálom de rövidebbre. A vállpánt narancs szinű anyagon fehér mintás és a narancs szinű oda van kézzel varrva mielőtt a kettőt géppel a táskára varrtam. A bélés szintén kézzel a tetejéhez varrva kézzel. Természetesen ehhez a táskához kell egy kis táska az iratoknak kulcsnak stb. Fényképezni természetesen a szinben odaillő kanapén fényképeztem. Most éppen nagy rend volt, mivel amikor ott ülök akkor a kézi varráshoz szükséges csak ez még sokaság található. Van még egy ilyen lenvászon alapon fekete mintás anyagom, most azon töröm a fejem, abból mit varrjak.
Sajnos a Varrógép Centrumban történt próbatűzésem nem a legjobban sikerült. Ebben a gép csak részben hibás. Csak annyiban, hogy az elején sok hiba volt vele, aztán cérnacsere, akkor meg a cérnát szakitotta. A legnagyobb hiba az, hogy annak jó és gyors, aki tud szabad gépi tűzni. Az én tudományomból ez még hiányzik. Igy -szerintem- nem a legszebb lett a mintadarabom. Tehát most egy fiókban pihen és UFO-sodik amig ki nem találom mi legyen vele.

4 megjegyzés:

Juhizs írta...

Nékem biza tetszik :-)

Mamis írta...

Nekem is tetszik!

dixike12 írta...

A mintája jól néz ki, a többit látni kéne, de igy nem rossz az egész

Ibcsy írta...

Tényleg hasonló az ülőgarnitúra:-) A mienk magyar gyártmányú, Havanna. Nekünk is van hozzá kis ülőke. Én teljesen beleszerettem a színébe:-)