2020. február 6., csütörtök

Csak úgy!

Az utóbbi időben (mondhatom azóta amióta megtanultam olvasni!) szóval a fészen találtam egy csoportot, ahol minden hónapban van valamilyen "kötelező" olvasmány amiről mindenki beszámol. Januárban valami francia volt, akár olyan könyv ami Franciaországban játszódik, akár francia szerző műve. Én a Kis herceget jelöltem és újra olvastam. Ezt a könyvet én nem tudom egyszerre olvasni, hanem beleolvasni és mindig találok olyasmit benne ami elgondolkodtat. Ilyen a Micimackó is. Februárban a szív a hívószó. Ebből igen sok a romantikus könyv és ezeknek a színvonala is változó.  Most Jodi Picoult Szívtől szívig c. művét olvasom. Ez már a harmadik könyv tőle. Van ami tetszett, van aminek a végével nem voltam megelégedve. De egyre inkább érdekel a hygge a dán boldogságérzés. Két könyv is megjelent magyarul, egyikhez sem tudtam hozzáférni, viszont sikerült megtalálni (oroszul) a harmadik kötetet pedig magyarul könyv formában. Ezek a könyvek olyan kézikönyv félék, azaz többször kell beleolvasni. 
Ezt a két könyvet oroszul találtam. Sok képpel igen érdekes nyelvgyakorlásnak is igen jó.
Ezt viszont magyarul vettem és nagyon tetszik. Olyan jó beleolvasni és a virágok szinte hívogatnak, hogy valamire hímezzem rá. A könyvekről amiket olvasok kis füzetben vezetek egy leírást ami mutatja, mikor mi volt éppen az a téma ami vonzott. Sok skandináv krimit olvastam, ami volt ami tetszett, volt ami kevésbé. 

1 megjegyzés:

Unknown írta...

If you're looking to lose fat then you absolutely have to start using this brand new custom keto plan.

To create this service, certified nutritionists, fitness couches, and cooks joined together to develop keto meal plans that are productive, suitable, economically-efficient, and satisfying.

Since their launch in 2019, hundreds of clients have already completely transformed their figure and health with the benefits a great keto plan can offer.

Speaking of benefits; clicking this link, you'll discover eight scientifically-proven ones provided by the keto plan.