2020. január 5., vasárnap

Csak úgy!

Elmúltak az ünnepek, most jönnek a dolgos hétköznapok. Fárasztó volt az elmúlt hónap. Egy nagy adósságomnak tettem eleget. A varró cuccaim között próbáltam rendet teremteni. Nem mondom, hogy sikerült volna, de már látom a végét. Ugyanakkor a házi "papírok" között kell még rendet tenni. Részben selejtezés is áll ennek a tükrében amiben nem vagyok erős. De sokszor megerősítem magam és kidobok olyan dolgokat, amikről úgy gondolom nincs rá szükségem. Ma pl. abban a szekrényben, ahol fiatalabbik fiam könyvei vannak, találtam egy borítékban jegyzeteit történelemből. Olyan érdekesen ír (természetesen kézzel!) hogy nem volt szívem kidobni. na de ehhez még visszatérek. 
Az engemet érdeklő blogokhoz felvettem több olyat, amit a könyveket olvasók írnak. Nagyon érdekesek. Sokszor egyezik a véleményünk, sokszor nem. Hiszen én se olvastam mindig ugyanolyanokat. Készítettem egy Excel táblázatot, amelyben azok a könyvek vannak, amiket olvastam. Sőt megtaláltam annak a pár könyvnek a leírását, amiket olvastam. Ugyanis egy kis füzetben írtam le, de az Excelben több van. Most más rendszerben fogom a leírást készíteni. Na az általam olvasott blogokon sokkal részletesebbek a leírások és az íróról is több információ van. Mivel én magamnak írom a blogomat, marad olyan amilyennek szeretem. Én a könyveim nagyrészt e-könyv formában olvasom. Minek megvenni, utána mit csináljak a könyvvel. Olyan könyveink vannak, amelyek nem annyira szépirodalmiak.
De közben a gépem megállt, azaz nem akart tovább menni. Végül sikerült megtalálni a hibát és most minden rendben. Szerettem volna Gombócz Ági szilveszteri blokkját letölteni. Végül sok példányt láttam belőle, letölteni nem lehetett, de azért ami szükséges azt sikerült letölteni. A lényeg a szabászati méretek. (nem akartam magamra hagyatkozni!) A másik lényeg az összevarrás menete. Na ez is sikerült, de most a hely nem állt rendelkezésre, mivel az üres asztalra férjem feltette a nyomtatót. Marad a rendcsinálás második része. Külön dobozt rendszeresítettem azoknak a dolgoknak, amire nincs szükségem. Ezek fognak ahhoz az iskolai tombolához kerülni, ahová eddig csak újonnan varrt dolgokat küldtem.  
Ez a szilveszteri blokk felvarrási sorrendje.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Alright...

What I'm going to tell you might sound pretty creepy, and maybe even a little "supernatural"

WHAT if you could just press "Play" and listen to a short, "miracle tone"...

And miraculously bring MORE MONEY to your LIFE???

What I'm talking about is hundreds... even thousands of dollars!

Think it's too EASY??? Think something like this is not for real?!?

Well, I'll be the one to tell you the news.

Sometimes the most significant blessings in life are also the SIMPLEST!

Honestly, I'm going to PROVE it to you by allowing you to PLAY a REAL "miracle abundance tone" I've synthesized...

YOU just push "Play" and the money will start coming into your life... it starts right away...

CLICK here NOW to experience the magical "Miracle Wealth Building Tone" as my gift to you!