2017. június 24., szombat

Foltoskodás

Mostanában egyre több mindent készitek. Valaki meglátta a szatyromat és kérte, hogy neki is varrjak egy párizsi szatyrot. Megcsináltam, odaadtam, és nagyon örült neki.
Megjegyzem ez már az ötödik és még hármat kell csinálnom. Mind ajándék lesz. Eddig is az volt. 
Ma kimentem a Kopaszi gátra a Varrjunk a szabadba rendezvényre. Vittem a városmajori csoport ajándékait, azaz a kis madarakat figurákat, amiket felaggattam ott egy zsinórra. Az alábbiakban azokat a quilteket mutatom, amiket többen kitettek. Én nem vittem, Több is volt, de olyan napsütés volt, hogy nem tudtam fényképezni, ezért köszönet a nálam jobban fényképezőknek, akiktől "leloptam" a képeiket. Sajnos neveket nem tudok irni, mert csak mentettem. 




Na ezen talán láthatók a kiaggatott diszek. Sok volt. Kérték, hogy vigyünk gyerekeket és unokákat, de azt hiszem csak azoknak érdemes vinni, akik kocsival mentek. Sajnos az információ nem volt pontos (szerintem nem mindig szabad az internetre hagyatkozni!) Volt olyan busz, ami nem is létezett, pedig többen akartak azzal jönni. Én a 33-as busszal mentem, de olyan sokat kellett menni, azt hittem soha nem érek oda. Az 1-es villamos megállójához egy alúljárót csináltak, amire a felszinen semmilyen információ nem volt. Egy nagy lakópark épitkezése várható, ami le volt választva. A parkolásra azt irták, hogy 600 Ft. Nem volt világos, hogy óránként, vagy hogy. Megkérdeztem kiderült, hogy az első óra 300 Ft. a második óra 600 Ft de ez érvényes a zárásig. Ez igy korrekt. Érdemes ide többször is kijárni, de csak kocsival! Hogy a Szabadban varrás helyszinének ez ideális vagy sem ezt mindenki maga döntse el. Korábban a Kelenfolt csoporttal több alkalommal a Vigadónál voltunk és nagyon jól éreztük magunkat. Mindig volt valamilyen felvonulás, külföldiek érdeklödtek. Az tény hogy nagyobb tömeg nem férne el, de kb. 20-30 ember igen.  Ettől függetlenül jól érezte magát aki kiment, sok foltos találkozott és jó beszélgettek. 

Nincsenek megjegyzések: