2017. január 10., kedd

Újév

Nem tudom, hogy a 2016 év búcsúzott rosszul, vagy a 2017 év kezdödött nem a legszerencsésebben.
Ezt a mondást tartanám szem előtt.
Úgy kezdődött, hogy a karácsonyt családi körben töltöttük és jól éreztük magunkat. Megállapodtunk, hogy január 1-én nálunk lesz a hagyományos lencse leves. Na ebből nem lett semmi. Elkezdtem köhögni, de ilyen csúnyán még nem sikerült. Féltem, hogy valamelyik szomszédunk feljön, hogy csak nem vettünk kutyát. Mivel nem javult a helyzet, aludni nem tudtam. Igy elmentem a háziorvoshoz. Felirt egy erős antibiotikumot. Másnap telefonált a menyem, hogy a fiamat -aki biciklivel jár- elütötte egy autós és a János kórházban van. Ennyit a lencselevesről. 
Sajnos egy heti gyógyszer szedés után sem javultam, ezért arra gondoltam végigszedem és visszamegyek az orvoshoz. Kaptam egy ujabb gyógyszert igy jelenleg lázam nincs. Fiamat holnap visszük kontrolra. Remélem ezek a bajok hamar elmúlnak és a 2017 év jobb lesz.

Nincsenek megjegyzések: