2016. szeptember 16., péntek

Foltoskodás

Alcimként a Foltos Mamók szeptember 3-i kiállitásán látottakat adhatnám. Miért csak most irok róla? Hát talán azért mert sok más dologgal foglalkoztam, aztán ma láttam a telefonomban, hogy ott vannak a képek és kellene a blogomba irni. 
Szóval szeptember 3-án volt a Foltos Mamók kiállitása a Virányosi Közösségi Házban. Mondhatnám, hogy a Városmajori csoporttal kicsit testvérek vagyunk. Mi kevesebbet varrunk és azt is kézzel. A Mamók nagyon sokat dolgoznak és mindent géppel csinálnak. Szép volt a kiállitás, de ahogy valakivel megállapitottuk, a kevesebb több lett volna. Ez persze szinte mindegyik kiállitásra jellemző. Nagyon szép tombola tárgyak voltak. Nyerhettem volna ha veszek tombolát. De valahogy az utóbbi időmben elpártol tőlem a szerencse és ezért inkább nem veszek. A társaságnagyon jó volt, a hangulat úgyszintén. Sok képet csináltam, de sajnos nem mindegyik sikerült. 
A foltvarrás alapitó Magyarországon.
A hátsó teritő két példányban készült, a második a tombola fő tárgya volt és Jucus nyerte!
Nekem sok kép tetszett, de a legszebbek sikerültek.
Ez a három sikerült mint fénykép és ezek tetszettek leginkább. Én nem tudnék ilyeneket csinálni, biztos hogy a gépem odébb menne, szóval az egyenes vonalak nem az én világom.
Oklahomába kiküldtek kékfestő anyagokat és ők modern quilteket készitettek belölük.

Nekem kicsit furcsának tünt a keveredés a szinek között, talán azért, mivel a nálunk készitett kékfestő quiltek kicsit mások. De érdekes volt látni, hogy másokból milyen gondolatokat hoz elő.
Jó volt a kiállitás, kár hogy szeptember tele van kiállitásokkal és más programokkal igy nem sikerül mindenhová elmenni.

Nincsenek megjegyzések: