2016. június 5., vasárnap

Foltoskodás

Alcímként azt is adhatnám, hogy Tihanyban táboroztam. A Facebookon elég sok mindent lehetett olvasni róla és a Tűzikék csoport -akik szervezték- blogján is lehet olvasni róla. 
Jól éreztem magam, a szervezés az idő, a társaság nagyon jó volt. Nem részletezem, másutt megtettem. A táborozás egyik fénypontja a tombola. Mindenki vitt egy valamit (maga által készitett darabot) ezeket két polcon mindenki láthatta. A kiosztáson aztán mindenki vagy a kinézett darabot kapta, vagy mást, de szerintem mindenki jól járt, mert mind szépen megvarrt értékes foltvarrott termék volt. 
Én ezt a neszesszert varrtam. Mivel nincs nagyobb logom, ezért a táska belsejébe egy korábban vásárolt szalagból kivágott részt varrtam. A kistáska előtt lenvászonból készitett moboltartó, amit pink szinű fonallal kézzel tűztem le. 
Én nagyon szép ajándékot kaptam, a levendula nevében
A háttér egy lenvászon alapra részben festett, részben himzett levendula és alatta kövek behorgolva. Mindez egy képkeretbe foglalva. Férjem csak balatoni kecskekörmöknek nevezi. Különben ott létünk alatt majdnem mindenki horgolt egy-egy követ más és más mintával. Ez szép emlék marad!

Nincsenek megjegyzések: