2016. április 2., szombat

Foltoskodás

Ma egy Közös Varráson voltam Tatabányán. Szeretem ezt az eseményt és ha módom van mindig elmegyek. Kedves a társaság, sokan vannak és az árusok is. Körbe lehet nézni kinél mi kapható, milyen újdonságokat mutatnak nekünk. Vettem tombolajegyet, mert korábban mindig valami jópofa dolgot sikerült nyernem. Aztán volt olyan év is, amikor nem tetszettek a kitett nyereménytárgyak, de megint visszatértek a folt-varrott dolgokhoz.
A bejáratnál ez a baba köszöntötte a látogatókat. Sokan a babával együtt fényképezkedtek, hiszen ember nagyságú volt.

A falon azok az ajtódiszek voltak, amelyből egy pld-t mi is megkaptunk a csomagunkban. Egy nemezből készitett rózsa volt benne, aminek a készitése leirva is mellékelve volt, de Andi mindenkinek megmutatta.

Ime így nézett kis a rózsa. Érdekesség, hogy a tombolán egy szépen összeállított diszt nyertem.
Ez egy különleges ajtódisz volt.
A teremben a plafonról ilyen textil lampionok függtek.
A tombolatárgyak egy része Ezek közül ez a körből készitett táska volt nagyon érdekes (összesen 270 db. volt)
A tombola kiosztása nagy munka volt a vezető Andinak és segítőinek is, de mindenki nyugodtam végigülte. A közönség csak akkor ült a helyén, amikor a tombola kihirdetése volt.
Az emeleten kiállítások voltak. a nagy teremben kevesebb nagyméretű takaró volt igy jobban lehetett őket szemlélni. Sajnos az emeleti kiállítások közül a legszomorúbb Csendes Magdi kiállítása volt. Nemrégen hagyott itt minket és bizony sokan emlékeznek rá jó szívvel. Nagyon megható volt. 
Összességében azt mondhatom, hogy a találkozó jó volt, a házigazdák sokat dolgoztak  a foltos ismerősök megint egymásra találtak sokmindent megbeszéltek és hasznos élményekkel mentek haza. Jövőre a csoport ünnepli a 10 éves évfordulóját hogy együtt vannak, ezért kértek mindenkit, hogy vigyen egy marék gombot. Mi csak azt mondhatjuk, hogy jövőre Veletek ugyanitt!
Meg szeretném köszönni annak a kedves foltos társnőnek, aki a fészbukra feltette a képeket. Kicseréltem egy párat, mivel az én képeim nem voltak olyan jók.

Nincsenek megjegyzések: