2009. október 12., hétfő

Csak úgy

Nem is tudom milyen alcimet adnék, mivel többről akarok irni, inkább nemadok alcimet. Készülök a szombati KV-ra és már négy neszeszer van munkában. A barátság blokknak nem tetszett a széle igy arra is ujat varrtam.
Múlt héten ügyintézős napot tartottam és ennek az élményeit akarom leirni. Volt munkahelyem nyugdijas csoportjában elvállaltam három évvel ezelőtt, hogy a tagnyilvántartást elkészitem és ennek a karbantartását szoktam két három havonta elkésziteni. Próbáltam tanitgatni valakit, de nem ment. Mivel Excellben csinálom (igy minden év külön fülecskét kap, minden évhez külön a szülinapokat is megcsinálom) nagyon nehéz megmagyarázni, hogy mi a különbség a Word és az Excell között. Én sokat dolgoztam az Excellel, bizonyos adatokat kellett rendszerezni különféle szempontok szerint. Dehát ez a múlt és ezért is jólesik kicsit a régiből valamit csinálni.
Bementem a Margit krt-i Röftexbe. Nagyon elkeseritett a látvány. Sok árujuk van, jó árakon, de valahogy úgy összehordva. A méteráru lekerült a földszintre. Kellene egy jó szemű rendező aki átalakitaná az üzletet, eladókat venne fel és az üzlet virágozna.
A Fény utcai Röltexbe is bementem, fiatal, kedves eladók, rendezett üzlet, jólesik bemenni. A termékek drágábbak mint a Röftexnél, de szivesebben megy be az ember. (a Röftexben a filc 3500 Ft. a Röltexben 3900 Ft.) Félő, hogy a Röftex tulajdonosa -sajnos már nem túl fiatal- nem húzza sokáig, hacsak nem jön egy fiatalabb energetikusabb valaki.
Bementem a Vodafonhoz egy információért. Egy óra 20 percet várakoztam, volt szerencsém megfigyelni a munka menetét. Nem kapkodták el. Az információt megkaptam, nesze semmi fogdd meg jól módszerrel. Azaz ezt az infot mástól is megkaphattam volna. Utána átmentem a T-mobilhoz. Itt többen voltak, de csak 20 percet kellett várnom és egy kedves fiatal hölgy részletesen elmondta nekem a roaming titkait, amit nem tudta, felhivva figyelmemet alapvető dolgokra. Közben mosolygott.
Szóval egy mosollyal kedves szóval az ember hangulatát is megtudják javitani és mennyivel jobban esik, mintha unalmasan csak a száraz tényeket közlik. Ezek a dolgok nem kerülnek pénzbe és aki rád mosolyog az is örül, hogy szerzett neked egy jó percet. Tartani kellene egy tréninget?
A Vodafonnál azt hiányolom, hogy a húgom vett egy mobil internetet. Azt nem mondták neki (vagy talán nem iskellene?) hogy Linuxos közegben nem müködik. Szóval hazavitte, telepiteni akarta és nem sikerült. Vett valamit és nem jó. Mi ilyenkor a teendő: elajándékozta nekem. Nekem wifim van, ritkán utazom úgy, hogy viszem a laptopot. Most mit tegyek. Én is elfogom ajándékozni.
Ezek a kis mindennapi dolgaink. De tanulság, legyünk kedvesek, mosolygósak és mindent más szinben látunk!

2 megjegyzés:

mmama írta...

Mindig elolvasom a " Csak úgy" jaidat
minden csak úgy-ban benne van a körülöttünk lévő élet, aminek élvezői- elszenvedői vagyunk.
Tényleg csak egy mosoly kell , semmi más.

Magia da Inês írta...

Olá amiga!
Conheci seu cantinho... é tudo de bom... lindo, criativo e alegre!
Parabéns pelo seu trabalho!
Espero você em:
magiadaines.blogspot.com
Uma ótima semana!
Beijinhos carinhosos.
Itabira - Brasil