2021. szeptember 12., vasárnap

OFF-2021

 Az idén (sajnos 2 év kihagyással) Pilisvörösváron rendezték meg az OFF-ot (leánykori nevén Határtalanuk). Tegnap volt a megnyitó a versenyre jelentkezettek dij átadása. Aztán mindenki oda ment ahová akart. Nagyon örült mindenki hogy találkozhattak és jó beszélgetések alakultak ki. Én jól éreztem magam, de megmondom bizony elfáradtam. De a sok ismerős azokkal pár szó váltás már egészem másként kezdtem látni a patchworköt. Sajnos az utóbbi időben kezdett a kedvem elmenni sok mindentől. Ügyeltem az árusoknál, t.k. nem volt szükség ügyeletre, hiszen mindenki regisztrált. Meleg volt ettől soakn szenvedtek. Én a bejáratnál a Tótágas (Kaposvár) mellett ültem. Szép forgalmuk volt.  A Fabtex befejezi ténykedését, és bezárja az üzletet. Biztos megmarad a foltvarrásnál. Szóval jó volt, szép volt de ma már nem akartam visszamenni. 


Ez volt a födij és kétszeres dijat kapott (egy Juki varrógépet) Tóth Teri készítette. Nagyon szép kosztümben volt, amit ő varrt. Örültem, hogy tradicionális mű nyerte, persze a többiek is szépek  a műveiből egy nagy kiállítás volt, sok ismert  művével. Nekem persze a Lucy Boston tetszett.

Jó volt, szép volt!

Nincsenek megjegyzések: