2019. május 26., vasárnap

Foltoskodás

Múlt héten nem voltunk itthon, hanem Orosházára mentünk. Férjemnek volt érettségi találkozója. Egyben rokonokat látogattunk meg és a boylert szereltettük meg, mivel nem volt meleg víz. Kisebb kerti munka, de az már nehezebb volt, ugyanis ahhoz több idő kell. Bekéredzkedtem a foltvarró csoport foglalkozására. Nagyon tetszett. Előszór a vezető beszámolt az utolsó eseményekről majd mindenki megmutatta mit csinált. Ezek a táskák az asztalon voltak és mindenki megfoghatta. Majd egy új témát mutattak (Jákob lajtorjája) amit javasoltak megcsinálni, sok apró anyagot felemészt, azaz a maradékokat elő lehet venni.
Ez egy szép varrótáska. Nagy mérete miatt mindent magába foglal.
Egy nagyméretű táska szépen kivitelezve.
Ez egy hátizsák egy kép beapplikálásával.
Ezek a tatabányai és kecskeméti közös varrások elkészített tárgyai.
A Művelődési Ház egyik szobájában varrunk.
Íme a Jákob lajtorjája blokk. Könnyű megcsinálni.
Én varrtam kilenc kis háromszöget, de nem volt idő befejezni, azért átadtam egy soklábú tűpárnának. Sajnos mutatni se tudtam, mivel mindent elajándékoztam. Foltoskodásaimat  folytatom, most nagyon benne vagyok.

Nincsenek megjegyzések: