2017. október 10., kedd

Foltoskodás

Látom, hogy a boro kezd divatba jönni. Azaz sokan úgy gondolják, hogy ezzel a technikával új dolgokat tudnak csinálni. Sokan festenek, van sok maradék farmer anyaguk és ezt szeretnék valahogy hasznositani. Én is ezért szerettem meg a technikát, amit aztán saját elképzelésem szerint csinálom. Hogy ez szép vagy nem azt mindenki maga döntse el. Leginkább használati tárgyakat készitek. Azok hamar elkészülnek és szükség is van rájuk. Biztos, hogy szép egy nagy takaró, vagy falikép, de mit csináljak vele ha éppen nincs rá szükségem? Ezért gondolom, hogy varrnak sokan táskát. Habár Konmarival együtt selejtezni kellene a táskák, szatyrok között is. 
Ezek ausztrál foltosok, akik Akiko Ike japán foltos tanfolyamán vettek részt. Lehet, hogy egy hasonlót érdmes lenne tartanom? Habár nem vagyok az ilyeneknek a hive.
Ez egy nesszeszer alapja boro technikával. Ha tanfolyam akkor már ilyet lenne érdemes tartani, hogy legyen egy kézzel fogható eredmény.
Ime egy kész nesszeszer. A kedvenc fémtárca zárammal. Én azért szeretem ezt a technikát, mivel sokszor kis darab szép anyagaim vannak és sajnálom kidobni, egy ilyenbe pedig élvezet bedolgozni. Én nemcsak fehér fonalla himzem, hanem a meglévő Perlé fonalaimet használom. Spóroljunk! 
Ezt már valamikor biztos mutattam. Két tabletem van. Szeretem a hajtogatással készitett tárcákat. Hajtogatás előtt mind a kettőt egy kesztyűbélésre rásteppeltem az egyiket kék a másikat pink fonallal. Tépőzárból két kis kört vágtam ki és rávarrtam. Nem akartam mágneszárat, féltem a képernyőt. 
Azért irtam mindezt, hogy másnak (már aki olvassa a blogomat) kedvet csináljak ehhez a technikához. 
A napokban egy orosz oldalon jelentkeztem egy on-line tanfolyamra (az ingyenes részére) ahol elsősorban a maradékok felhasználásáról láttam érdekes oktatást. Sajnos nem mindig volt jó a közvetités, ismétlés nem minden témában volt. De sokmindent tanultam, érdekes volt. 

Nincsenek megjegyzések: