2015. július 27., hétfő

Foltoskodás

Foltoskodást irtam a cimben, de nagyon sok mutatni valót nem tudok. Varrni úgyan varrtam, de nem annyit amennyit szerettem volna. Közel két hetet Orosházán töltöttünk, ahol elég sok elintézni valónk volt. A fogadóórák ritkán vannak, igy szinte mindennapra jutott valami. Utána selejtezés, rendcsinálás, rokonlátogatás, ráadásul a nagy meleg. Mivel a ház régi, igy kb. 28 fok volt mindenféle légkondi nélkül. Internet csak a telefonon volt, de a FB-t kikapcsoltam, mert igy is majdnem elfogyasztottam a havi penzumomat. Csak az e-mailjeimet néztem és ha kellett válaszoltam. Visszajövet Bp-re az éves lomtalanitás várt. A várakozó gyüjtőgetőktől megkaptuk a magunkét, hogy képkereteket, porcelánt kellett volna kitenni, nem pedig cserepeket stb. 
Azért egy rosettát kézzel megvarrtam.
Kinéztem a Millefiori-2 könyvből egy nagyon szép képet, de olyan sokféle anyag kell hozzá, hogy egyenlőre várok vele. Viszont a hasonló rosettámhoz megpróbálkoztam egyet angol papirtechnikával csinálni. Ha kész van, akkor mutatom és a különbségeket is leirom.

Nincsenek megjegyzések: