2015. február 26., csütörtök

Foltoskodás

Mint korábban irtam, jelenleg a foltos tevékenységemben a fő irány a Lucy Boston. Megszereztem a könyvet és sok képet gyüjtöttem hozzá. Tavaly egy 4x4-es képet csináltam, az itthon található nem a legminőségibb anyagokból. Aztán elkezdtem a félretett kincseimet elővenni és csinálni szép anyagokból. Angol papirtechnikával dolgozom, azaz kiszerkesztettem a sablonokat és arra fércelem amiket aztán összevarrok. Azaz a felfércelt sablonokat rakosgatom és igy kialakul a minta. Már 10 db. blokk készen van. Most mindegyiket körbe kell fehér sablonokkal varrni.
Közben elmentem dobozt varrni. Mivel egyszinű anyagból készült a doboz teste, úgy döntöttem a tetejére teszek egy kis Lucy Bostont. A doboz fiókjai más szinűek igy a blokkon is szerepel.
Az eredeti Lucy-n a blokkok 1 inch-esek a dobozén 1/2 inch-esek.

3 megjegyzés:

Czkriszta írta...

Nagyon tetszenek ezek a blokkok. Nem láthatnám mind az összeset esetleg?

Monika írta...

Nagyon-nagyon tetszik!!!!Már a múltkor elültetted bennem a varróhangyát.:)

lomaquilt írta...

Hamarosan felteszem, egyenlőre a fotozással van problémám. Itt a reklám helye: a Céh legujabb ujságjában irtam egy cikket Lucy Bostonról. De a Pinteresten nagyon sok szép kép van.